تدوین برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز حوادث

اردبیل(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر تدوین برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز حوادث در نقاط پرخطر و عوامل مستعد در این استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز حوادث

کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: استان اردبیل سالانه شاهد حوادث غیرمترقبه فراوانی از قبیل سرمازدگی، خشکسالی و حوادث ناشی از بلایای طبیعی است که ضروری است مسئولان این حوزه برنامه ریزی های متعددی را در این حوزه داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمادگی برای مدیریت حوادث مانع غافلگیری در بحران است، خاطرنشان کرد: پرداخت سالانه میلیاردها تومان خسارت از محل حوادث غیرمترقبه در اردبیل در راستای جبران این خسارت‌ها هزینه‌های فراوانی را به استان تحمیل می‌کند که در این راستا مدیران حوزه حوادث غیرمترقبه باید پیش بینی‌های لازم را برای کاهش این خسارات داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: برای مدیریت حوادث باید همواره آمادگی‌ها و پیش بینی‌های لازم را داشته باشیم تا در زمان بروز بحران با غافلگیری مواجه نشویم.

میرجعفریان تصریح کرد: استان اردبیل به دلایل جغرافیایی و شرایط اقلیمی همواره محتمل بروز حوادث بوده و لازم است فعالان حوزه مدیریت بحران در لحظات اول حوادث را مدیریت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اتفاقات و حوادثی که در سال‌های گذشته در استان واقع شده، استفاده از تجارب مدیریت این حوادث برای پیش بینی‌های آینده ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل پیشگیری از بروز بحران را اولویت اقدامات و مدیریت حوادث دانست و بر تدوین برنامه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز حوادث در نقاط و عوامل مستعد تاکید کرد.

در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های فرهاد عبدالعلی پور، مهدی خدمتی به عنوان مدیر کل جدید مدیریت بحران استانداری اردبیل معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار