مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی:

تعداد پروژه‌های خیرساز در استان، تاکنون550 کلاس درس بوده است

تبریز (پانا) - مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی اعلام کرد تعداد پروژه‌های خیر‌ساز استان 143 مورد و 550 کلاس درس بوده‌است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تعداد پروژه‌های خیرساز در استان، تاکنون550 کلاس درس بوده است

جعفر پاشایی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: یکی از احسان های نیک، بحث مدرسه سازی در مناطق بوده است، چرا که دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم از همین مدارس تربیت یافته و به جامعه خود خدمت خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بیان کرد: تلاش می کنیم از همه ظرفیت های دستگاه تعلیم و تربیت استان در جهت توسعه فرهنگ مدرسه سازی به خصوص برای دانش آموزان نیازمند استفاده کنیم.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل مجمع خیرین کشور گفت: یکی از کارهای نیک انفاق است که در زندگی حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا هم نشانه های بسیاری از آن را می بینیم.

جعفری افزود: رویکردهای مجمع خیرین کشور، توسعه مشارکت‌های مردمی و توسعه مدرسه سازی در بین دانش آموزان و اولیا است.

وی با اشاره به مشارکت خیران مدرسه ساز خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم فرهنگ چند خیری را توسعه بدهیم و چند خیر به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند.

جعفری ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی برای کارهای خیریه وجود دارد و امیدواریم شاهد ساخت مدرسه های بیشتری باشیم.

پیام صدقی، مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی گفت: تعداد پروژه های خیر ساز استان حدوداً 143 مورد و 550 کلاس درس است.

صدقی افزود: کار بسیار مهمی که توسط وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه ساز آغاز شد، طرح آجر به آجر بود که هم اکنون با مشارکت مردم و روستائیان این پویش به نحو احسن اجرا می شود.

در پایان پس از رای گیری آقایان، بصیرت- نصرتی- رضوی- دانش پور- جلالی- رضوی- مافی بعنوان عضو اصلی و خانم علیزاده بعنوان علی البدل و همچنین آقایان شفائیه و باستانی بعنوان بازرس اصلی و آقاین سامی و واحدی بعنوان بازرسی علی البدل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی برای مدت دو سال انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار