رضا رستمی:

مردم شهرری در قیام 18 دی خوش درخشیدند

شهرری (پانا) - فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری گفت مردم شهرری در قیام 18 دی خوش درخشیدند و شهرری به عنوان یکی از کانون‌های اصلی و مهم فعالیت‌های انقلابی در عرصه مبارزه با طاغوت به شمار می‌رفت.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مردم شهرری در قیام 18 دی خوش درخشیدند

رضا رستمی، فرمانده بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در حاشیه مراسم یادبود شهدای 18 دی و ایام شهادت حضرت زهرا (س) در هنرستان آرمیتا مصلی‌نژاد گفت: مردم مبارز شهرری در آن روز پس از تجمع در صحن حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در‌ حالی که علمای شهر پیشاپیش جمعیت بودند به سمت مرکز شهر حرکت کردند و راهپیمایان پس از عبور از بازار و خیابان حرم، در خیابان ۲۴ متری مورد تیراندازی عوامل رژیم شاهنشاهی قرار گرفتند و شهیدان سبزعلی، طرق‌وردی، کوهی‌نژاد و ملکی به فیض شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: امام خمینی از آغاز مبارزات خود علیه رژیم پهلوی، پایه و اساس این مبارزات را بر مبنای مردمی بودن قرار داد و همین موضوع سبب شکست شاه و پیروزی اسلام و قرآن شد.

رستمی بیان کرد: ملت ایران همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان ایستاد،ه به مدد خداوند باری تعالی پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی می‌رساند.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار