رییس مؤسسه طنین ایثارگران

هدف؛ حمایت از قشر محروم ‌و کم برخوردار است

تهران (پانا) - رییس مؤسسه طنین ایثارگران، یکی از اهداف اصلی مؤسسه را، حمایت از قشر محروم و کم برخوردار دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۵۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف؛ حمایت از قشر محروم ‌و کم برخوردار است

اسماعیل بیگ محمدی؛ رییس مؤسسه طنین ایثارگران کشور در گفت و گو با پانا گفت: «از اهداف اصلی ما در مؤسسه، فعالیت های خیر و حمایت از قشر محروم و کم برخوردار است که طی این دو سال به عنوان خادم این عزیزان توانستیم در مناطق محروم، افراد مستضعف را شناسایی کنیم تا از خدمات مؤسسه استفاده کنند.»

وی در ادامه گفت: «به تازگی در آستانه بازگشایی مدارس در سفری که به‌ مناطق استان سیستان و بلوچستان داشتیم، ۵۰۰ جفت کفش بین کودکان و در دوره اول کرونا، ۳۰۰۰ بسته معیشتی و در مناطق استان فارس، ۱۰ هزار ماسک و مایع ضد عفونی کننده بین نیازمندان توزیع کردیم. همچنین، محرومیت زدایی و برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران مناطق محروم کشور نیز در کارنامه فعالیت های این مؤسسه است که الحمدالله تا به امروز توانسته ایم به ۲۹ استان کشور، کمک های مادی و معنوی برای حمایت از این قشر ارائه دهیم.»

بیگ محمدی در پایان گفت: «در آینده هم برنامه داریم که مناطق محروم کشور را شناسایی و پس از آن، کمک های خود را ارسال کنیم. مؤسسه طنین ایثارگران در راستای خدمت رسانی به خانواده ایثارگران در سطح کشور فعال شده و خدمات زیادی ارائه داده است. ما هم اکنون ۲۹ شعبه در سطح کشور داریم که همه آنها به صورت کاملا دلسوزانه در حال خدمت رسانی به خانواده های ایثارگران هستند. امیدواریم بتوانیم با کمک همکاران مطالبات به حق این عزیزان را انجام دهیم.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار