عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

تسریع در جبران خسارات به کشاورزان هرمزگان با حمایت دولت شدنی است

تهران (پانا) - عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت این امیدواری وجود دارد با همراهی دولت و تلاش‌های استاندار هرمزگان هرچه زودتر خسارات وارده به کشاورزان هرمزگانی جبران شود.

کد مطلب: ۱۲۴۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در جبران خسارات به کشاورزان هرمزگان با حمایت دولت شدنی است

به گزارش ایسنا،‌احمد مرادی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده بخش تخت و شمیل بندرعباس، افزود: امروز با حضور استاندار هرمزگان از مناطق سیل زده بخش تخت و شمیل بندرعباس بازدید کرده و مشکلات بوجود آمده را به صورت میدانی بررسی و امیدوارم با تدبیر استاندار هرمزگان بتوانیم خسارات وارده را در سریعترین زمان ممکن جبران کنیم.

وی با بیان اینکه دو مشکل اساسی پس از وقوع سیل در استان هرمزگان بوجود آمد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی خسارت به زیرساخت ها از جمله مسدود شدن راه ها و مشکلات در حوزه برق و آب و تلفن بود و دیگری خسارت فراوان به بخش کشاورزی و حاصل دسترنج کشاورزان بود.

مرادی با اشاره به اینکه تلاش ها و پگیری های مجموعه استانداری هرمزگان پس از وقوع سیل جای تقدیر دارد، عنوان کرد: امیدوارم با رایزنی های صورت گرفته از سوی استاندار هرمزگان با مجموعه دولت بتوانیم هرچه زودتر به کاهش نگرانی کشاورزان منطقه و جبران خسارات وارده به آن ها کمک کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در شهرستان بندرعباس نیاز است به قلعه قاضی و فین هم توجه ویژه ای کنیم، اضافه کرد: مشکلات این مناطق نیز نیاز به تسریع در پیگیری امور و دستورات صادره دارد تا بیش از این مردم آن مناطق در مشکلات به سر نبرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار