وزیر کشور: دولت نهایت همکاری را با مردم سیل‌زده جنوب کرمان خواهد داشت

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت دولت با حمایت‌های خود نهایت مساعدت و تلاش خود را برای تسکین آلام مردم سیل‌زده جنوب کرمان به‌کار خواهد بست. 

کد مطلب: ۱۲۴۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: دولت نهایت همکاری را با مردم سیل‌زده جنوب کرمان خواهد داشت

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده شهرستان رودبار جنوب کرمان در جمع رسانه‌ها افزود: اکنون ما مشکل آبگرفتگی در این شهرستان نداریم اما خسارت‌هایی به‌دام‌ها، کشاورزی، اموال و منازل مسکونی مردم وارد شده است.

وی اظهار داشت: میزان خسارت ها برآورد و لیست برداری از خسارت های سیل در جنوب کرمان انجام شده و دولت هم حمایت می‌کند که آلام مردم سیلزده این خطه کاهش یابد.

وزیر کشور گفت: همه دستگاه ها از جمله فرمانداری، شهرداری، سپاه پاسداران، جمعیت هلال احمر در امدادرسانی پس از حادثه پای کار بودند و فعالیت های خوبی با نظارت و توصیه استان کرمان تا این لحظه در رودبار جنوب کرمان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین طی برنامه طولانی مدت تر دیواربندی های رودخانه‌های رودبارجنوب باید تقویت شود که در شرایط سیلاب ها بتوانند مقاومت بیشتری داشته باشند تا در آینده شاهد این حجم از خسارت‌ها نباشیم.

وزیر کشور با همراهی استاندار کرمان، معاون وزیر کشور، فرمانده انتظامی استان و فرماندار جیرفت امروز (پنجشنبه) با هدف بازدید از مناطق سیل زده از مسیر کرمان وارد جنوب استان شد و پس از بازدید هوایی از تالاب جازموریان در روستای پنگ با مردم گفت و گو و مشکلات آنها را بررسی کرد.

وحیدی به نیروهای انتظامی مستقر در پاسگاه پِنگ در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان خداقوت گفت.

وزیر کشور و هیات همراه در ادامه این سفر از منازل آسیب دیده از سیل در منطقه زهکلوت استان کرمان و سپس از منطقه معروف به سه راه استانداری در ابتدای جاده برجک و منطقه محمدآبادکتِکی رودبار جنوب بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار