فیلم کوتاه «کاندید» چهارمین حضور خود را در عرصه‌های جهانی تجربه کرد

قرچک (پانا) - فیلم کوتاه کاندید، چهارمین حضور خود را در عرصه‌های جهانی تجربه کرد و جایزه بهترین فیلم را از نگاه تماشاگران به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فیلم کوتاه «کاندید» چهارمین حضور خود را در عرصه‌های جهانی تجربه کرد

علیرضا ترامشلو، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی «اوینار» شهرستان قرچک در گفت‌وگو با پانا گفت: «چهارمین حضور جهانی آموزشگاه هنرهای نمایشی اوینار با فیلم کوتاه «کاندید» به کارگردانی مژگان ترانه را تجربه کرد؛ که این فیلم کوتاه، پس از حضور در مرحله نهایی جشنواره‌های بین‌المللی فیلم های مستقل «ایندیپندنت» فیلم لس‌آنجلس آمریکا INDEPENDET SHORT AWARDS، سومین جشنواره فیلم دیورامای هند و کسب جایزه بهترین فیلم خارجی از نگاه تماشاگران 3rd Diorama International Film Festival را کسب کرد.»

ترامشلو اظهار کرد: «بازیگران این نمایش فارغ‌التحصیلان آموزشگاه «اوینار» قرچک هستند که تعدادی هم از تهران دعوت به کار شدند و خود نیز نقش اصلی این فیلم کوتاه را بر عهده داشتم. فیلم کوتاه «کاندید» یک فیلم تجربی و مستقل با موضوع کمدی در بیان یک گروه آماتوری است و به مرحله نهایی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کاتماندو» کشور نپال Kathmandu International Mountain Film Festival راه یافت. این فیلم در تازه‌ترین حضور جهانی خود به هجدهمین دوره فستیوال جهانی فیلم «آرکئولوژی» فیلم آمریکا Archaeology Channel International Film Festival رسید.»

خبرنگار دانش‌آموز: کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار