گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

اصفهان(پانا) _ مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در اداره آموزش وپرورش شاهین شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

مراسم دهه بصیرت و دومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مهدی اسماعیلی معاون محترم پرورشی وتربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان، سردار عرب همرزم سردار شهید سلیمانی، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه محترم شاهین شهر، حامد عجبی مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر ،جناب سرهنگ صادقی فرمانده نیروی انتظامی ، سرگرد داودی مسئول یگان ویژه مستقر در شاهین شهر، مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره‌کل، جمعی از خانواده های شهدا و معاونین و مدیران مدارس ، در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بیان کرد :ما دو تکلیف مهم داریم،ما بایستی از همه ی توانمان استفاده کنیم آن هم با وجود این شرایط و مشکلاتی که به وجود آمده است، تربیت بچه‌ها را نمی توان تعطیل کرد و باید از همه کمک گرفت و همه به میدان بیایند ما باید تعامل و مشارکت داشته باشیم و از یکدیگر کمک بگیریم چون موضوع تربیت بسیار مهم است .

حامدعجبی مدیر آموزش وپرورش شاهین شهر ضمن عرض تسلیت و خیر مقدم اشاره کرد: کشور ما به مدد سردار سلیمانی این مرد بزرگ، ده گذرگاه مرزی فعال دارد. که دوران تحریم و شرایط اقتصادی ، پیوند اقتصادی ما با همسایگان مثل عراق را کمک کردن و نباید تاثیر سردار را در شرایط اقتصادی و تحریم نادیده گرفت .

سردار عرب ضمن بیان شأن و اهمیت معلّم و خاطراتی از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی افزود : نَه ، نمیشود در وجود سردار نبود. بگویید به دانش آموزان و این پیام را برسانید نمی شود و نیست در وجود سردار نبود .
هدیه من به شما ...سه مانع بزرگ بر سر راه کسب علم وجود دارد فقر شدید ، سن بالا ، استعداد کم ، که در برابر اینها هم نباید گفت نه نمیشود و نداریم .
وی افزود: جوانان ما برای رشد و تربیت نیاز به الگو دارند، بایستی به جوانان الگو را نشان دهیم .

لازم به ذکر است در پایان از سردار عرب تجلیل شد.

خبرنگار:مریم ساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار