در راستای فراخوان کشوری تولید پوستر و کلیپ ۲۲بهمن صورت گرفت:

جلسه هماهنگی خبرگزاری پانا و امور مشاور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام

ایلام (پانا) - سرپرست سازمان دانش آموزی استان ایلام گفت این ارگان در راستای همکاری و هماهنگی جهت پیشبرد برنامه‌ها بویژه توانمندسازی و ایجاد انگیزه در مجموعه آموزش و پرورش همواره پیش قدم بوده و است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی خبرگزاری پانا و امور مشاور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام

مجتبی کریمیان، در این جلسه که به دعوت فاطمه نجفی کیا، مشاور امور بانوان اداره کل و با حضور علی عباسی نمایندگی خبرگزاری پانای استان ایلام برگزار شد، بر حمایت مادی و معنوی از هر گونه همکاری و بویژه برنامه فراخوان کشوری تولید پوستر و کلیپ 22 بهمن با محوریت استان ایلام تاکید کرد.
فاطمه نجفی کیا نیز در این جلسه تاکید کرد: اخیرا واحد امور بانوان استان اقدام به تشکیل گروه دختران خلاق در استان کرده است که با توجه به حضور دانش آموزان خلاق و مسلط در تولید کلیپ محتوایی قطعا در همراهی جهت برگزاری فراخوان مذکور به نحو احسنت فعالیت خواهد کرد.
در پایان علی عباسی، رابط خبرگزاری پانا در استان ضمن تقدیر از حمایت های خوب دو مسئول حاضر در این نشست و تاکید بر همراهی مجموعه پانا در پوشش تمامی فعالیت‌ها به جمع بندی مباحث پرداخت و عنوان کرد: در این جلسه مصوباتی صورت گرفت که به دو مورد مهم از آنها اشاره می شود. در اسرع وقت جلسه ای با حضور مسؤلین روابط عمومی آموزش و پرورش برگزار شود و بر هماهنگی بیشتر بویژه در زمینه پوشش اخبار تمرکز صورت گیرد. همچنین در راستای اجرای مناسب و ایجاد انگیزه برای افراد شرکت کننده در فراخوان تولید پوستر و کلیپ 22بهمن، به تعدادی از افراد برتر این مسابقه با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر به عمل آید.

تهیه خبر: بهاره غریبی و زهرا جمشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار