امدادرسانی نیروی دریایی سپاه به هموطنان مناطق سیل‌زده چابهار و کنارک

تهران (پانا) - رزمندگان دریادل پایگاه دریایی امام علی (علیه السلام) چابهار به دستور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به کمک مردم سیل زده این مناطق شتافتند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی نیروی دریایی سپاه به هموطنان مناطق سیل‌زده چابهار و کنارک

به گزارش سپاه نیوز، رزمندگان دریادل پایگاه دریایی امام علی علیه السلام چابهار با دستور سردار تنگسیری از روز شنبه، یازدهم دی ماه با استفاده حداکثری از ظرفیت سازمانی به امداد و کمک رسانی به هموطنان مناطق سیل زده چابهار و کنارک شتافتند.

بنا بر این گزارش به فرماندهی پایگاه دریایی امام علی(ع) دستور داده شد با راه‌اندازی قرارگاه جهادی کمک‌رسانی به مردم و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مهندسی نیروی دریایی سپاه، در خصوص رفع سریع آبگرفتگی معابر شهری و هدایت آب‌های سطحی اقدام لازم صورت گیرد.

ناوسالار یکم پاسدار نوذری، فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) با بیان اینکه نیروهای قرارگاه جهادی پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار برای کمک به مردم گرفتار در سیل از روز شنبه به کنارک اعزام شده‌اند تصریح کرد: گروهای مردمی و جهادی مختلفی در شهر کنارک و چابهار حضور دارند و برای ساماندهی و نظافت عمومی معابر، خیابان‌ها و منازل مردم همکاری جدی می‌کنند و در بحث تخلیه آب از خانه‌ها و کوچه‌ها فعالیت چشمگیر دارند.

وی خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار نیروی دریایی سپاه تا رفع این مشکلات در کنار مردم بوده و کمک‌های دیگری هم مثل طبخ غذای گرم و توزیع در برخی نقاط آسیب‌دیده از سیل انجام شده که تداوم خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار