در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران صورت گرفت

نشست زنگ دانش با عنوان امتداد دفاع مقدس تا مدافعین حرم

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در اولین نشست علمی زنگ دانش با عنوان«امتداد دفاع مقدس تا مدافعین حرم»با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید سلیمانی گفت در طول سال‌های انقلاب و جنگ تحمیلی انسان‌های وارسته ای در راه اهداف انقلاب و اسلام جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست زنگ دانش با عنوان امتداد دفاع مقدس تا مدافعین حرم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اولین نشست علمی زنگ دانش با حضور سید مجتبی هاشمی ، یوسف بهارلو مدیرکل و معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن ولایت برگزار شد.

سید مجتبی هاشمی گفت: در طول سالهای انقلاب و جنگ تحمیلی انسانهای وارسته ای در راه اهداف انقلاب و اسلام جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند. برای اینکه یاد و نام این عزیزان در دلها و ذهن ها جاودان بماند باید سبک زندگی، منش و اندیشه متعالی آنها در جامعه تسری یافته و برای نسل جوان الگوسازی شود ، آنچه نسل امروز به آن نیازمند است الگوهای تربیتی مناسب است.

هاشمی در ادامه گفت: اولین نشست علمی زنگ دانش که با نام و یاد شهید سلیمانی با حضور رحیم مخدومی نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات فرهنگ جهاد و شهادت برگزار شد، زمینه و فرصت مناسبی برای یادگیری مستمر همکاران فرهنگی است در جهت پیشرفت و توسعه فردی که قطعا توسعه سازمان را به همراه خواهد داشت.

زنگ دانش با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در خصوص "جهاد علمی" برنامه های مدیریت دانش با هدف کسب، خلق، ذخیره سازی، تسهیم و کاربرد دانش با حضور اندیشمندان و صاحب نظران و نخبگان، به همت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع طرح ریزی و اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار