چگونه اطلاعات توییتر را دانلود کنیم؟

تهران (پانا) - دانلود اطلاعات حساب کاربری توییتر از طریق گوشی یا کامپیوتر به چند روش امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
چگونه اطلاعات توییتر را دانلود کنیم؟

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که از شبکه اجتماعی توییتر به جای فیسبوک یا سایر پلتفرم‌ها استفاده کنند. از این رو، حساب‌های آن‌ها نسبت به سایر کاربران فعال‌تر است. اما در برخی مواقع فعالان این شبکه اجتماعی ممکن است به اطلاعات حساب کاربری خود احتیاج داشته باشند به همین علت در ادامه این مطلب ما به شما کاربران گرامی آموزش‌می‌دهیم که چکونه اطلاعات حساب کاربری خود را همچون توئیت‌ها دانلود کنید.

براساس گزارش‌ها کاربران توئیتر برای دانلود توئیت‌های خود از موبایل یا رایانه ابتدا باید بر روی گزینه تنظیمات کلیک کرده سپس به بخش حساب کاربری خود بروید.

پس از آن، شما باید گزینه دانلود تاریخچه را با انتخاب کرده و سپس با وارد کردن رمز عبور و تأیید حساب ، توئیت‌های خود را در رایانه دانلود کنید.

شایان ذکر است که کاربران گرامی برای آپلود توئیت‌ها در رایانه ابتدا باید به بخش تنطیمات رفته سپس گزینه حساب کاربری را باز و پس از وارد کردن اطلاعات کاربری خود بر روی گزینه درخواست داده کلیک و سپس کمی صبر کنید تا این داده‌ها پردازش شوند.سپس ایمیلی را در حساب کاربری که برای ثبت نام توئیتر استفاده کردید، پیدا خواهید کرد که به شما می‌گوید داده‌های شما آماده است و اکنون می‌توانید آن را آپلود کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار