شهردار اسلامشهر:

خشت‌گذاری ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر با اعتبار۱۹۰ میلیارد تومان

اسلامشهر (پانا) - شهردار اسلامشهر اعلام کرد خشت‌گذاری ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر با اعتبار۱۹۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
خشت‌گذاری ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر با اعتبار۱۹۰ میلیارد تومان

در پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر که در ششمین دوره فعالیت این شورا با حضور کلیه اعضا در سالن پارلمان شهری برگزار شد. محمد مهدی سلیمی رئیس شورای شهر اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید سلیمانی خون شهید را دارای برکت دانست و اظهار کرد: تفکرات مکتب شهید سلیمانی واقعی است و ادامه داد، اسلامشهر میزبان 4 شهید گمنام است و بدانیم زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از ارزش شهادت نیست.

در ادامه حجت الاسلام علی ترکمان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اسلامشهر نیز در رابطه با ضرورت درآمد پایدار برای شهرداری افزود: شهرداری نباید تنها استفاده از ارزش افزوده و فروش املاک را مد نظر قرار دهد و در تذکری گفت: حقوق پرسنل شهرداری اسلامشهر با تعویق پرداخت شد و اینها کارگرانی هستند که خود دارای مسائل و مشکلات زیادی هستند و چرا ما تعویق در پرداخت حقوق مدیران نداریم.

سپس محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در رابطه با درآمد پایدار و خشت‌گذاری ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر بیان کرد: درآمد پایدار با زیرساخت مناسب آماده خواهد شد و در اینجا ظرفیت استفاده از بخش خصوصی و سرمایه‌گذار راه‌گشا است.

وی تصریح کرد: دوم بهمن 1400خشت گذاری ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر با ۱۹۰ میلیارد تومان منابع مالی اجرا خواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه، رضا قاسمی مدیر مترو اسلامشهر نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر ۷۸۶۴ متر مربع مساحت کل دارد در دو طبقه و زیر بنای هسته مرکزی از ایستگاه ۳۷۷۹ متر مربع است.

در این نشست، اعضای شورا در رابطه با اینکه چرا هزینه‌های اجرایی مترو به نسبت قبل کاهش پیدا کرده است نظرات خود را اینگونه بیان کردند: کاهش هزینه اجرای طرح مترو میدان نماز اسلامشهر نباید موجب آسیب رساندن در آینده به این مجموعه مهم شود و بهتر است کارشناسان مربوط نظرات کاربردی خود را ارائه دهند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار