برگزاری نشست بصیرتی و معرفتی شهید سلیمانی در آموزش و پرورش فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی، نشست بصیرتی و معرفتی به این مناسبت با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فیروزکوه، در اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد و به صورت پخش زنده در کانال بستر شبکه اجتماعی شاد در معرض دید دانش‌آموزان، فرهنگیان و علاقمندان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۴۴۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست بصیرتی و معرفتی شهید سلیمانی در آموزش و پرورش فیروزکوه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین علی عباس‌پور، مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه فیروزکوه مطالبی در رابطه با حق و سابقه حق در تاریخ اسلام، شهادت حضرت زهرا (س) در راه دفاع از حق و امامت، سابقه مبارزاتی، ارزش کار و دفاع از حق شهید سلیمانی ارائه داد.

عباس‌پور گفت: شهید سلیمانی حق را شناخت، مطیع امر امامت بود، با هوای نفس مقابله کرد و برای احیای دین زحمات فراوان کشید، او به دور از پشت میز نشینی برای احیای حق و اسلام در بیابان‌‌ها قدم گذاشت و زمانی‌که برای نابودی اسلام نقشه‌ها کشیده شد. شهید سلیمانی جوامع اسلامی را متحد کرد و برای اعتلای توحید تلاش کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی برای دهه‌های گذشته نبود که قابل تحریف باشد، بسیاری از افراد او را درک کردند،وی حق و باطل و اهل باطل را شناخت، برای اعتلای اسلام سالیان سال زحمت کشید و شهادت حق او بود و بعد از شهادت تازه زنده شد و عطرش در عالم پیچید.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان در پایان صحبت‌های خود با اشاره به واقعه فرودگاه بغداد و سالم ماندن معنادار دست شهید سلیمانی خطاب به دانش‌آموزان گفت: این دست یعنی بیعت امامت؛ یعنی امامت را تنها نگذاریم ؛ یعنی نگذاریم این علم زمین بماند و بار اصلی این مسئولیت به دوش شما دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار