مهرزاد حمیدی:

مدرسه محوری، کیفیت‌گرایی و برنامه‌محوری، سیاست‌های کلی ما را تشکیل داد

امروز جوانترین و تحصیل‌کرده‌ترین نیروهای حوزه آموزش و پرورش، در حوزه تربیت بدنی هستند

تهران (پانا) - معاون سابق  سلامت و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت مدرسه محوری، کیفیت‌گرایی و برنامه‌محوری، سیاست‌های کلی این معاونت را تشکیل داد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محوری، کیفیت‌گرایی و برنامه‌محوری، سیاست‌های کلی ما را تشکیل داد

مهرزاد حمیدی در آیین تکریم و معارفه معاونین وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم از تمامی کسانی که فرصت خدمت مجدد را در وزارت آموزش و پرورش برای من فراهم کردند، تشکر کنم و برای آقای ستاری‌فرد آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه خط مشی‌های سند تحول بنیادین، محور برنامه‌های ما بود، افزود: محور برنامه‌های ما عملیاتی کردن سند تحول بنیادین بود. شعار ما «به مدرسه باز می‌گردیم» شد. مخاطب ما دانش‌آموز بود که به ما اقبال کرد.

وی بیان کرد: مدرسه محوری، کیفیت‌گرایی و برنامه‌محوری، سیاست‌های کلی ما را تشکیل داد و ما پروژه‌های مهم خود را از سند تحول بنیادین گرفتیم و پروژه‌های ما از سیاست‌های سند استخراج شدند.

معاون سابق سلامت و تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت: آخرین پروژه ما سامانه نظارت بر واکسیناسیون و وضعیت بهداشتی مدارس بود که امروز کلید خورد.

حمیدی در پایان خاطر نشان کرد: امروز جوانترین و تحصیل‌کرده‌ترین نیروهای حوزه آموزش و پرورش، حوزه تربیت بدنی هستند. چهار سال گذشته آقای ستاری‌فرد را از کهگیلویه و بویراحمد را شناسایی و با وسواس تمام نیروها را از تمامی نقاط کشور انتخاب کردم و امروز سرمایه ما همین نیروهای جوان و تحصیل کرده هستند.

در پایان این مراسم از زحمات مهرزاد حمیدی قدردانی و صادق ستاری فرد به عنوان معاون جدید سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار