مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

هسته گزینش آموزش و پرورش باید از حقوق و آبروی فرهنگیان صیانت کند

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، صیانت از حقوق و آبروی همکاران فرهنگی امری بسیار مهم است و هسته گزینش آموزش و پرورش باید حافظ این 2 مقوله باشد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هسته گزینش آموزش و پرورش باید از حقوق و آبروی فرهنگیان صیانت کند

محمدخلیل عسکری در دیدار با اعضای هسته گزینش اداره کل گفت: ماموریت گزینش در قانون به صورت صریح مشخص شده است و انتظار می‌رود کارهای گزینشی با قوت و قدرت هر آنچه در قانون دیده شده است، انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه محل عبور نیرو به آموزش و پرورش از هسته‌های گزینش انجام می‌شود، گفت: این مساله رسالت و تکلیف بزرگی بر دوش مسئولان و متولیان این حوزه می‌گذارد.

عسکری اظهار امیدواری کرد: در آینده مسیر جذب معلمان تماما از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی صورت گیرد تا کیفیت دستگاه تعلیم و تربیت از این طریق بالا رود.

وی ادامه داد: مبنای کار در گزینش باید سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باشد تا روش‌ها و معیارهای ما نیز خود را با تحولات همراه سازند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به 2 مقوله صیانت از حق الناس و آبروی مردم اشاره کرد و گفت: گزینش باید حافظ این 2 مقوله مهم همکاران فرهنگی باشد.

عسکری گفت: کارهای گزینشی ما باید بر مبنای قانون باشد و در کنار این قانون‌مداری وشجاعت باید فضل و رحمت را نیز در نظر بگیریم.
در ابتدای این دیدار، محمدرضا صابری، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس گفت: در بازه زمانی اول دی ماه 1399 تاکنون بیش از 23 هزار نفر به منظور انجام مراحل گزینش به هسته گزینش استان مراجعه کرده‌اند.

وی گفت: از این تعداد تاکنون کار گزینش 22 هزار نفر به پابان رسیده است.

صابری گفت: در این مدت با بیش از 55 هزار منبع تحقیق در مورد پرونده‌های گزینشی افراد ارتباط گرفته‌ایم.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: 8 هزار مصاحبه حضوری نیز در این مدت در آموزش و پرورش فارس انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار