رئیس مؤسسه طنین ایثارگران:

همه شهدا انسان‌های پاک سرشتی بودند که گویی از همان اول جایشان روی زمین نبوده

تهران (پانا) - رئیس موسسه طنین ایثارگران کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد هزاران هزار سرباز در راه وطن جان خود را فدا کرده‌اند. آنها جانشان را نثار ایران و ایرانی کردند تا دشمن نتواند به آنها دست درازی کند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
همه شهدا انسان‌های پاک سرشتی بودند که گویی از همان اول جایشان روی زمین نبوده

اسماعیل بیگ محمدی در گفت و گو با پانا تصریح کرد: «تنها شهید سلیمانی نیست که جانش را در راه ایران داده، اگر به تاریخ بنگریم، می‌بینیم که هزاران هزار سرباز در راه وطن جان خود را فدا کرده اند. آن‌ها جانشان را نثار ایران و ایرانی کردند تا دشمن نتواند به آن‌ها دست درازی کند.»

وی در ادامه افزود: «یاد شهید سلیمانی برای همیشه در بین ما ایرانیان زنده خواهد بود، بنابراین خونی که از وی ریخته شد، دست کمی از خون شهدای کربلا ندارد. همگی شهدا در راه حق جانشان را تقدیم کردند.»

بیک محمدی گفت: «همگی شهدا انسان‌هایی پاک سرشت بودند که گویی از همان اول جایشان روی زمین نبوده است.»

رئیس مؤسسه طنین ایثارگران اذعان کرد: «بی گمان شهادت برازنده شهید سلیمانی است. نوشیدن از جام شهادت تو شیرین و گواراست، چرا که لباس شهادت تنها جامه ای است که چیزی جزء آن نمی توانست برازنده شهید سلیمانی باشد.»

وی در پایان گفت: «سالروز این جامه شهادت و نائل شدن شما به درجه رفیع شهادت را به تمام جامعه اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»

خبرنگار دانش آموز پانا؛ نگار مهدی دوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار