مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

کار آموزش و پرورش تربیت و بصیرت است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد کار آموزش و پرورش تربیت و بصیرت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کار آموزش و پرورش تربیت و بصیرت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی درهمایش« میثاق امت با ولایت آموزش و پرورش » این استان که در کانون امام علی (ع) برگزار شد، افزود: ما دراین برنامه جمع شدیم تا میثاق با ولایت را ببندیم.

وی خاطرنشان کرد: کار آموزش و پرورش تربیت و بصیرت است. انسان با بصیرت دارای ویژگی هایی چون خوب دیدن با عمق، خوب شنیدن و خوب فکر کردن است.

قاسمی بیان کرد: باید از عبرت ها درس بگیریم و فلسفه ۹ دی نیز همین درس گرفتن است بنابراین بصیرت فقط با حرف زدن نیست بلکه با عمل کردن است.

وی ۹ دی را روز بصیرت و تجدید بیعت با رهبری و شهید سلیمانی دانست و اضافه کرد: شهید سلیمانی مردم دار، با اخلاص و ذوب در ولایت بود و به همه محبت می کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز یادآور شد: امروز تجدید میثاق با ولایت داریم زیرا ملت ایران الگویی چون شهیدسلیمانی دارند که همواره باید بابصیرت و آگاهی بخشی تمام برنامه های فرهنگی و تربیتی را در مدارس مدیریت کرد.

در این همایش که حدود ۵۰۰ نفر از معاونین و مربیان پرورشی و مدیران آموزش و پرورش استان البرز حضور داشتند، کلیپ ۹ دی پخش شد و سرود دانش آموزان اجرا شد و از سه نفر از برگزیدگان مسابقه شناخت و بینش سیاسی که به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

در پایان فرهنگیان شرکت کننده در این همایش میثاق نامه با ولایت را نیز امضا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار