بازدید از مرکز نابینایان جابر کرمان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در حاشیه بازدید از مرکز شبانه‌روزی نابینایان جابر گفت ظرفیت عظیم روشندلان تاکنون مغفول مانده و امید است با حضور سازمان دانش‌آموزی در این مراکز برنامه‌های مختلفی به عهده روشندلان گذاشته شود.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مرکز نابینایان جابر کرمان

محمود رجبی پور گفت: دانش آموزان روشندل گنج‌های پنهانی هستند که تاکنون مغفول مانده اند و ما در سازمان دانش آموزی با اجرای برنامه های مختلف در مدارس نابینایان ضمن استعدادیابی این عزیزان به شاداب سازی این مدارس نیز کمک می شود.

وی افزود: روشندلان در بسیاری از موارد از افراد بینا جلوتر هستند و نابینایان، روشندلانی هستند که از دریچه دل خود نگاهی روشن به اطراف خود دارند.

وی ضمن اشاره به این کلام مولا علی (ع) که فرمودند: «دیدن با نگاه کردن فرق دارد، چون چشمان نیز به صاحبان خود دروغ می‌گویند، اما عقل، کسی را که از او خیرخواهی کند، فریب نمی‌دهد» گفت: از این پس تعامل خوبی بین سازمان دانش آموزی و مدارس نابینایان برقرار شده و ما آموزش مهارت‌های زندگی را به این عزیزان خواهیم داد و در اردوهای سازمان شرکت خواهند کرد.

محمود رجبی پور ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی از وی به عنوان اسطوره استقامت و دلاوری نام برده و گفت: همه ما باید از سردار به عنوان یک شخصیت برتر جهاد و مقاومت الگوبرداری کنیم و در اجرای وظایف از هیچ سختی نهراسیم.

در انتها به دانش آموزان این مرکز شال تشکیلاتی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار