پادوانی: از استقلال غرامت می‌گیرم؛ استقلالی‌ها بدانند تا آخر عمر نمی‌توانم راه بروم

تهران (پانا) - مدافع سابق استقلال تهران که در جریان یکی از دیدارهای رسمی این تیم با ضایعه نخاعی روبرو شد، از پیگیری شکایت علیه این تیم در دادگاه عالی حکمیت ورزش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پادوانی: از استقلال غرامت می‌گیرم؛ استقلالی‌ها بدانند تا آخر عمر نمی‌توانم راه بروم

به گزارش ایران ورزشی، پرونده پادوانی و باشگاه استقلال همچنان مفتوح است و طبق وعده‌ای که فیفا داده قرار است بزودی نشست نهایی رسیدگی به این پرونده برگزار شود. در همین راستا کاظم قیم مدیر پیشین روابط بین‌الملل استقلال در تیرماه سال گذشته اعلام کرده بود پادوانی 9 میلیون دلار درخواست غرامت کرده است. به گفته مسئول سابق روابط بین‌الملل آبی‌ها در مذاکراتی‌ هم که از سوی سعادتمند با مدافع سابق این باشگاه انجام شد، هیچ توافقی حاصل نشد تا فیفا زمان تازه‌‎ای را برای رسیدگی به این پرونده در نظر بگیرد.

طبق آخرین خبرها، قرار است در تاریخ 21 ژانویه رسیدگی به پرونده شکایت تو از باشگاه استقلال انجام شود.

تاریخ رسیدگی به این پرونده از سوی دادگاه عالی ورزش CAS تعیین شده و من طبق برنامه‌ای که از سوی فیفا اعلام شده باید در این نشست حاضر شوم و توضیحات نهایی خودم را ارائه کنم. مطمئنم بعد از این نشست تکلیف همه چیز مشخص می‌شود.

مسئولان باشگاه استقلال مدعی هستند که تو حاضر به دریافت حقوقت نشدی. ظاهراً 100 هزار دلار از حقوق تو باقی مانده است.

من این پول را نگرفتم چون اعتقاد دارم باشگاه استقلال باید مبلغ بسیار بیشتری را به من پرداخت کند. من در دورانی که با این مصدومیت مواجه شدم، سختی‌های بسیاری کشیدم و روزهای دشواری را پشت سر گذاشتم. مسأله این 100 هزار دلار نیست. من خواستار غرامت هستم چون تا آخرین روزی که زنده‌ام دیگر نمی‌توانم روی پایم بایستم. شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارم اما با این حال هر رأیی که از سوی دادگاه عالی ورزش صادر شود را می‌پذیرم و امیدوارم بهترین اتفاق برای من بیفتد تا با دغدغه کمتری ادامه زندگی‌ام را سپری کنم.

حرف‌های تو نشان می‌دهد که ناراحتی زیادی از اتفاقاتی که به وجود آمده ‌داری و بشدت افسوس می‌خوری.

زندگی من تحت تأثیر یک مصدومیت سخت قرار گرفته و باید نسبت به این موضوع حساس باشم. من هیچ ناراحتی از مردم ایران ندارم. در این سال‌ها که با مصدومیت مواجه شدم ایرانی‌های زیادی از طریق صفحه اینستاگرام پیگیر حال من بودند. آنها پیام‌های روحیه‌بخشی برای من می‌فرستادند. خیلی‌های‌شان می‌گفتند پادو تو می‌توانی بلند شوی و دوباره روی پا راه بروی. بعضی‌ها هم بودند که می‌گفتند انتظار می‌کشیم دوباره تو را در زمین فوتبال ببینیم. این پیام‌ها به من روحیه بسیاری داد اما واقعیت چیزی است که من الان درگیر آن هستم و شرایط طوری است که برای راه رفتن مشکل دارم.

چه پیامی برای مردم ایران بخصوص استقلالی‌هایی ‌داری که همیشه پیگیر حال تو بوده و هستند.

محبت مردم ایران را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. آنها لطف زیادی به من داشتند و هنوز با هم در ارتباط هستیم. امیدوارم یک روز فرصت بشود، یکدیگر را ببینیم. من روزهای بسیار خاطره‌انگیزی را با هواداران استقلال سپری کردم و هیچ وقت از یاد نمی‌برم که آنها بعد از مصدومیت چه رفتار خوبی با من داشتند و کمکم کردند از لحاظ روحی و روانی دوباره به شرایط عادی بازگردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار