برگزاری انتخابات شورا و مجلس دانش‌آموزی شهرستان بابل

بابل (پانا) - انتخابات شورا و مجلس دانش‌آموزی شهرستان بابل با حضور نمایندگان شورای دانش‌آموزی مدارس متوسطه اول و دوم دختران و پسران در کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورا و مجلس دانش‌آموزی شهرستان بابل

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بابل، طی سخنانی به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اشاره و شوراها و مجالس دانش آموزی را فرصتی برای تمرین مشارکت پذیری، مسئولیت پذیری و کاوشگری دانش آموزان توصیف کرد و استقبال نمایندگان شورای دانش آموزی مدارس در این انتخابات را بیانگر توجه دانش آموزان به تغییر شرایط به سمت شرایط مطلوب دانست.

در ادامه مراسم، رییس سازمان دانش آموزی شهرستان بابل، به تشریح فرآیند انتخابات شورا و مجلس دانش آموزی پرداخت و مهم ترین وظایف و اختیارات شورا و مجلس دانش آموزی را بررسی موانع و مشکلات جامعه دانش آموزی در برنامه های آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس و ارائه پیشنهادات لازم در این خصوص و همچنین، مشارکت و همکاری در برگزاری هر چه باشکوه تر رویداد ها و برنامه های ویژه دانش آموزی بیان کرد.

لازم به ذکر است، در نتیجه انتخابات شورا و مجلس دانش آموزی شهرستان بابل، 11 پسر و 11 دختر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی شهرستان و از این تعداد، 5 پسر و 5 دختر به عنوان اعضای مجمع شورای دانش آموزی استان معرفی خواهند شد.

خبرنگار: فائقه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار