به مناسبت ایام فاطمیه صورت گرفت

برگزاری دسته عزاداری دانش‌آموزان دبیرستان امام موسی صدر قم

قم(پانا)- دسته عزاداری دانش‌آموزان دبیرستان امام موسی صدر ناحیه یک آموزش و پرورش قم همزمان با ایام فاطمیه(س) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دسته عزاداری دانش‌آموزان دبیرستان امام موسی صدر قم

دسته عزاداری دانش آموزان دبیرستان متوسطه اول امام موسی صدر ناحیه یک آموزش و پرورش قم در قالب هیات نوجوانان فاطمی حضرت قاسم بن الحسن(ع)، همزمان با ایام فاطمیه(س) برگزار شد.

این گروه از دانش آموزان به همراه مسئولان و معلمان دبیرستان، در حالی که تابوت نمادین ام ابیها(س) را حمل می کردند، پرچم های سیاه در دست داشتند و با آوای گروه طبالان، از میدان روح الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

هیات عزاداری فوق پس از ورود به صحن امام رضا(ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با برپایی آیین عزاداری، نوحه خوانی و سینه زنی، شهادت حضرت زهرا(س) را به حضرت ولی عصر(عج) و حضرت معصومه(س) تسلیت گفتند.

در ادامه، مراسم عزاداری نوجوانان فاطمی در شبستان حضرت زهرا(س) با سخنرانی «محمدتقی آهویی» معاون پرورشی و فرمانده واحد پوینده دبیرستان، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و ضیافت حضرت ادامه یافت.

این مراسم با حضور دانش آموزان پیشتاز و بسیجی و به همت فرماندهی و اعضای شورای بسیج دانش آموزی و واحد پوینده دبیرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار