ورزش عامل ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین بانوان در زندگی فردی و اجتماعی

شهرقدس (پانا)- در جلسه بانوان اداری اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس که با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین بانوان اداری در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس تشکیل شد، بر تاثیرات مثبت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ورزش عامل ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین بانوان  در زندگی فردی و اجتماعی

جلسه بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس در اتاق شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس با حضور وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس وفهیمه طهماسبی کارشناس مسئول واحد بانوان وجوانان وبانوان شاغل در واحد‌های مختلف اداری تشکیل شد.

وحید محرمی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه به بانوان اداری، حضرت زهرا(س) را بعنوان الگوی کامل زندگی فردی و اجتماعی بانوی اسلامی معرفی کردند و توصیه کردند همه بانوان اگر حضرت زهرا(س) را سرلوحه وسرمشق فعالیتهای اجتماعی وزندگی فردی‌شان قرار دهند قطعا می‌توانند زنان موفقی در حیطه خانوادگی و اجتماعی باشند .

محرمی با معرفی فهیمه طهماسبی به عنوان کارشناس مسئول واحد امور زنان و جوانان گفت: راه قانونی پیگیری مطالبات و درخواست‌های بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش از طریق واحد بانوان و جوانان است و همه همکاران بانو می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق این کارشناسی پیگیری نمایند.

وحید محرمی گفت: کارشناسی تربیت بدنی و اموربانوان با همکاری هم حق قانونی سه ساعت ورزش بانوان را جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی و اثرات مطلوب آن در بهره‌وری زندگی شخصی و کاری همکاران ،پیگیری نموده و برنامه ریزی وا قدامات لازم را برای ایجاد فرصت حضور در باشگاه ورزشی در ساعت اداری فراهم کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار