اعلام اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن‌الکریم سراسر کشور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری درخصوص برگزاری مرحله کشوری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن کریم سراسر کشور گفت: دبیرخانه این دوره از مسابقات به استان آذربایجان شرقی واگذار شده است.

وی افزود: مرحله مقدماتی کشوری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن کریم از ابتدای آذرماه سال جاری در دو بخش پسران و دختران آغاز شده است که در این مرحله آثار برتر استان‌ها توسط دبیرخانه مسابقات جمع‌آوری و با حضور تعدادی از بهترین داوران کشوری مورد قضاوت قرار گرفت.

مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد برنامه‌ریزی مسابقات خاطرنشان کرد: پس از داوری و بررسی آثار ارسالی استان‌ها، 15 استان در بخش پسران و 15 استان در بخش دختران به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات به میزبانی شهر تبریز در بهمن ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

باقری در خاتمه جدول اسامی گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور در دو بخش پسران و دختران را به شرح زیر اعلام کرد:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار