رییس بهزیستی ملارد:

در حل آسیب‌های اجتماعی، تمامی ارگا‌ن‌ها مسئول هستند

ملارد (پانا) - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تأکید بر اهمیت همکاری ارگان‌ها در رفع آسیب‌ها گفت در پیگیری امور مربوط به آسیب‌های اجتماعی، صرفاً یک یا دو اداره توانایی حل مشکلات را نداشته و در صورت نیاز به دریافت نتایج بهتر، لازم است تمامی ارگان‌ها با یکدیگر فعالیت کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
در حل آسیب‌های اجتماعی، تمامی ارگا‌ن‌ها مسئول هستند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تأکید بر اهمیت همکاری ارگان‌ها در رفع آسیب‌ها گفت: در پیگیری امور مربوط به آسیب‌های اجتماعی، همه نهادها باید در رفع آسیب‌ها متحد و فعال باشند.

داود خادم افزود: در مسائلی چون امور معتادین متجاهر، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار ارگان‌های بسیاری از جمله بهزیستی، کمیته امداد، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش فعالیت دارند، که این همراهی و همکاری طبیعتاً نتیجه مثبتی را به همراه دارد.

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد با بیان لزوم کنترل مسئله معتادین متجاهر گفت: با وجود استقرار مرکز نگهداری اخوان در شهرستان بررسی مشکلات و آسیب‌شناسی و در ادامه آن تلاش در جهت استقلال و کمک به سلامت این افراد از اقدامات مهمی است که باید توسط تمامی ارگان‌ها انجام پذیرد، زیرا در صورت عدم اقدام موثر بازگشت این افراد به اعتیاد و کارتن‌خوابی نتایج بسیار بدی را در پی داشته که این مهم نیازمند حمایت همه‌جانبه مجموعه فرمانداری و دیگر ارگان‌هاست.

زهرا باقرپور معاون اداره بهزیستی نیز با تأکید بر برگزاری مستمر نشست‌ها گفت: موارد بسیاری در این کارگروه مطرح و مصوب شده که می‌توان به الزام ادارات به معرفی نماینده تام‌الاختیار، همکاری آموزش و پرورش و ثبت احوال در خصوص کودکان کار و مسئله ادامه تحصیلشان در صورت عدم داشتن شناسنامه، موضوع اقامت و دریافت کد اتباع خارجی جهت تحصیل، واکسن و موارد دیگر و ارائه آمار دقیق و جامع از زنان سرپرست خانوار اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار