برای شگفتی‌ساز شدن در جام ملت‌ها می‌جنگیم

تهران (پانا) - بازیکن تیم ملی فوتبال می‌گوید تاکنون حال ‌و هوای بازیکنان و کادر فنی را این‌گونه ندیده‌ام، همه از ته دل برای هدفشان می‌جنگند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برای شگفتی‌ساز شدن در جام ملت‌ها می‌جنگیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سارا قمی درباره حضور خود در اردوی تیم ملی گفت: خیلی دیر به بچه‌ها اضافه شدم شاید همه بگویند چرا سارا قمی از اول به اردوهای تیم ملی نیامد باید بگویم، طی آخرین صحبتی که با کادر فنی داشتم، به دلیل این‌که کاپیتان تیم‌ملی بوده‌ام و سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده ام قرار شد یک بازی خداحافظی برگزار شود، اما متاسفانه در روز دوم اردو متوجه شدیم تیم ازبکستان به ایران نمی‌آید و بازی تدارکاتی لغو شده‌ است. تا انتهای اردو کنار بازیکنان ماندم. پس‌ از برگزاری اردوی نخست، صحبتی با کادر فنی داشتیم تا در این اردو نیز کنار بازیکنان بمانم و تجربیاتم را در اختیار آن‌ها قرار دهم.

قمی در ادامه در خصوص وضعیت اردو اظهار داشت: خوشبختانه شرایط اردو خوب است، ما در اردوهای گذشته حتی حداقل ها را هم نداشتیم. اما خوشبختانه فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از ملی پوشان در این 9 ماه به عمل آورده است. در این مدت که در اردوهای ملی حضور دارم تاکنون حال‌وهوای بازیکنان و کادر فنی را این‌گونه ندیده‌ام، همه از ته دل برای هدفشان می‌جنگند. امیدوارم مثل همیشه شگفتی‌ساز شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاربسیار سختی در پیش داریم اما امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد. کادر فنی و فدراسیون تلاش زیادی انجام دادند تا دیدار تدارکاتی برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و به‌همین دلیل کار بیشتر از گذشته سخت‌ شده‌استم به کادر فنی تیم‌ ملی ایمان دارم. هدفمان موفقیت تیم ملی است. چه سارا قمی بماند چه نماند، امیدوارم تیم‌ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا نتیجه خوبی کسب کند. هدف همه ملی‌پوشان رسیدن به موفقیت است. باید انرژی مثبت دهیم و دست‌به‌دست یکدیگر با همدلی مسابقات را به پایان برسانیم تا تیم ملی از گروه خود صعود و به جام‌جهانی راه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار