سردار قاسم سلیمانی نشانه قدرت خدا بود

شهر قدس (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در همایش خودسازی در مکتب سلیمانی گفت سردار سلیمانی نشانه قدرت خدا بود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سردار قاسم سلیمانی نشانه قدرت خدا بود

در‌‌ این مراسم که با حضور اسماعیل‌زمانی مسول علمی ستاد کنگره شهدای کشور و هادی حفظی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس برگزار شد ،وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قدس ضمن خیر مقدم به تمامی مدیران و مسئولان و مهمانان ویژه که در این برنامه حضور داشتند، نکاتی را در باب رشادت و شهادت متذکر شد.

وی با سرلوحه قرار دادن سردار سلیمانی به عنوان اسوه‌ای برای جوانان گفت: سردار قاسم سلیمانی نشانهٔ قدرت خدا بود که موجب شکست صهیونیست شد و زمانی که به شهادت نائل شد حضور پرشور ملت ایران در تشیع پیکر ایشان گویای همهٔ مطالبی بود که دشمنان اسلام حاضر به دیدن این درجه از وحدت و همسبتگی نبودند.

وحید محرمی خاطر‌نشان کرد: وجود بسیج در جامعهٔ امروز و مدارس، موجب خودسازی دانش‌آموزان از نظر دین، مذهب و شناخت باحقیقت و هوشیاری در برابر ظلم شد که این کار ثمرهٔ برنامه‌ای‌ست که از پیش چیده شده و ما در تمام عملکردهای‌مان این تفکر انقلابی و بسیجی را می‌بینیم.

در پایان مدیر، آموزش و پرورش شهرتان قدس تصریح کرد: با در نظر گرفتن بیانهٔ گام دوم انقلاب که خطاب به جوانان است ما می‌توانیم در تبیین و اجرای این اصول موفق شویم و روزی برسد که در کف جامعه ما به خودباوریی از جنس پرورش در مکتب سلیمانی دست پیدا کنیم.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه کشاورز افشار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار