عضو شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم در نظر گرفتن همه ذی‌نفعان در طرح‌های مدیریت شهری

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران خواستار بازنگری طرح‌های مرتبط با موضوع HSE شد و گفت تا زمانی که در طرح‌ها حقوق ذی‌نفعان در نظر گرفته نشود، نمی‌توان مانع بروز حوادثی همچون بازار گل محلاتی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم در نظر گرفتن همه ذی‌نفعان در طرح‌های مدیریت شهری

سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سی و چهارم شورای شهر تهران با اشاره به لزوم بازنگری طرح‌های مرتبط با HSE توسط مدیریت شهری و بروز حوادثی مانند انفحار بازار گل و گیاه محلاتی گفت: حوادثی از این دست نشان داد که ما درد و مشکل را می‌شناسیم و سال‌هاست که آن را بررسی و برایش طرح می‌نویسیم اما در همین حد می‌ماند تا اتفاقی بیفتد و برویم با دستور دادستانی آن را پلمپ کنیم.

وی با بیان اینکه علت کاربردی نبودن طرح‌ها نادیده گرفته شدن حقوق ذی‌نفعان است، افزود: این حوادث نشان می‌دهد که در طرح‌هایی که آماده می‌کنیم خیلی ذی‌نفعان را در نظر نمی‌گیریم و در برخی جاها نیز نهادهای نظارتی دست همکاران ما را می‌بندند و نمی‌توانیم که با ذی‌نفعان به توافق برسیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نتیجه این می‌شود که حوادث رخ می‌دهد و تازه ما به فکر می‌افتیم که ذی‌نفعان را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حقوق ذی‌نفعان در طرح‌های دیگر مانند نوسازی بافت فرسوده گفت: همین مشکل را در نوسازی بافت فرسوده هم داریم، در آنجا هم حقوق ذینفعان را در نظر نگرفته‌ایم و بیشتر به فکر خودمان بودیم.

علوی خطاب به مدیران شهری گفت: از همکاران در دوره جدید مدیریت شهری می‌خواهم با توجه به زمان حدود ۴ ساله که در اختیار و جرأت و جسارت را دارند، برای این فکری کنند و طرح‌ها را بازنگری کنند تا درگیر طرح‌های قدیمی نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار