مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مسئولیت، فرصت خدمت است و قدر دانستن فرصت‌ها از نشانه‌های ایمان

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در دیدار سرزده از هسته گزینش این استان بر لزوم برنامه‌ریزی به منظور تحقق عدالت در گزینش نیرو در تمامی مراحل جذب نیروها تأکید کرد و گفت مسئولیت، فرصت خدمت و قدر دانستن فرصت‌ها از نشانه‌های ایمان است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت، فرصت خدمت است و قدر دانستن فرصت‌ها از نشانه‌های ایمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی ضمن دیدار با کارکنان هسته گزینش این استان، در جریان اقدامات و برنامه‌های این هسته قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این بازدید سرزده ضمن تأکید بر رعایت انصاف در مراحل گزینش گفت: آنچه وظیفه یک گزینش‌گر را سنگین می‌کند رعایت حقوق شخصی افراد در عین رازداری است.

وی افزود: مسئولیت، فرصت خدمت است و قدر دانستن فرصت‌ها از نشانه‌های ایمان و فردی که مسئولیت را به پاسخگویی مشفقانه گره بزند، رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت.

هاشمی، ضمن تأکید بر رعایت کامل قوانین در مراحل تحقیق و گزینش افراد بیان کرد: نوآوری در این خصوص، سیستمی بودن امور، تسریع و تسهیل در پاسخگویی از مواردی است که موجب تحقق حقوق افراد خواهد شد.

سعیده سیدمومن مدیر هسته گزینش نیز در این بازدید، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در طول چند ماهه اخیر، اظهار کرد: حجم بالای کار و افزایش جذب نیروی انسانی استان بدلیل کمبود نیرو همچنین کمبود نیروهای گزینشگر، دلیلی بر کم توجهی و سهل‌انگاری در امور گزینشی افراد نیست و تمام همکاران گزینشگر استان و مناطق تلاش می‌کنند که با توجه به اهمیت جذب نیروی انسانی در سرنوشت و آینده کشور، بهترین و شایسته‌ترین افراد برگزیده و انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار