برخورد دو قطار در خط پنج متروی تهران؛ 20 مسافر مصدوم شدند

تهران (پانا) - به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط متوقف شده است و بنا به گفته سخنگوی اورژانس کشور، تاکنون در این حادثه ۲۰ مسافر مصدوم شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد دو قطار در خط پنج متروی تهران؛ 20 مسافر مصدوم شدند

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره امدادرسانی به حادثه دیدگان به پانا گفت:‌ساعت 7.04 صبح امروز برخورد دو قطار مترو در خط پنج متروی تهران به اورژانس گزارش داده شد که بلافاصله ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس ادامه داد: خوشبختانه تعداد مصدومان حادثه زیاد نیست و تاکنون 11 نفر از مصدومان نیاز به انتقال به مراکز درمانی پیدا کردند که منتقل شدند. یک نفر از حادثه‌دیدگان بدحال است و 9 نفر هم در محل حادثه درمان شدند.

همچنین در پی وقوع این حادثه، روابط عمومی متروی تهران اعلام کرد، به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط ۵ متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط متوقف شده است و به منظور رفاه حال شهروندان با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت واحد اتوبوسرانی در حال حاضر انتقال مسافران از ایستگاه ورآورد تا ایستگاه تهران (صادقیه) و بالعکس به وسیله اتوبوس انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار