محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از حافظان نخبه قرآنی نواحی دوگانه ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - با حضور مسئولان استانی، محفل انس با قرآن کریم و مراسم تجلیل از حافظان نخبه قرآنی دوره ابتدایی نواحی 1 و 2 ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از حافظان نخبه قرآنی نواحی دوگانه ارومیه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، محفل انس با قرآن نواحی دوگانه ارومیه با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، رئیس شورای اسلامی کلانشهر ارومیه، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان و رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان در محل سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد و در این مراسم از دانش آموزان نخبه قرآنی تجلیل به عمل آمد.

«حسن رحمانی» سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: تربیت قرآنی دانش آموزان مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف رساندن دانش آموزان به مراتبی از حیاط طیبه است.

رحمانی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنای فعالیت های نظام تعلیم و تربیت کشور است؛ افزود: بر اساس این سند توسعه فرهنگ اقامه نماز، تقویت انس با قرآن در بین دانش آموزان، توسعه فرهنگ و سواد قرآنی با اصلاح برنامه ها، توانمندسازی معلمان، آشنایی با مفاهیم کلیدی قرآن و آموزش معارف قرآنی مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار