بررسی و رصد تعامل با طالبان از سوی نمایندگان

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بازدید هیاتی از نمایندگان عضو این کمیسیون از مرزهای شرقی کشور، گفت تعامل با طالبان، امنیت مرزها و ترددهای غیرمجاز مرزی در این بازدید رصد و بررسی شد، خوشبختانه وضعیت دفاعی مرزهای شرقی بسیار عالی است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی و رصد تعامل با طالبان از سوی نمایندگان

به گزارش روابط عمومی مجلس، جلیل رحیمی جهان آبادی در توضیح بازدید هیأتی از این کمیسیون امنیت ملی مجلس از مرزهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، گفت: هیأتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پایش مسائل امنیتی و وضعیت تعامل طالبان با مردم و تجار و وضعیت مرزها به لحاظ استحکامات امنیتی و دفاعی از مرزهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بازیدی انجام داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در این بازدید فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش با هیأت کمیسیون امنیت ملی همراهی کرد. ما از استحکامات ارتش، پاسگاه های مرزی، بازارچه و گمرکات مناطق در دوغارون، بازارچه یزدان بازدید داشته و جلساتی در شورای تأمین خراسان رضوی، شهرستان قائن و سیستان و بلوچستان و خواف تشکیل شد.

وی یادآور شد: در این جلسات نظرات کمیسیون به لحاظ تعامل طالبان، امنیت مرزها، ترددهای غیرمجاز مرزی و سایر مسائل مطرح شد. در مجموع وضعیت دفاعی در مرزهای شرقی بسیار عالی و ارتش آمادگی بسیار خوبی دارد. وضعیت طالبان به خوبی رصد می شود. کمیسیون در این بازدیدها اوضاع تعاملات مرزی و بازارچه های مرزی و گمرکات را پیگیری کرد و مورد بررسی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار