راه‌اندازی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش‌آموزان با آسیب بینایی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استثنایی گفت به‌زودی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش‌آموزان با آسیب بینایی با همکاری آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی راه‌اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش‌آموزان با آسیب بینایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سیدجواد حسینی با اعلام این خبر گفت: در گام اول تمامی کتاب‌های درسی مورد نیاز دانش‌آموزان با آسیب بینایی در این پایگاه به صورت صوتی بارگذری خواهد شد و در گام‌های بعدی برخی کتاب‌های کمک آموزشی و غیر درسی با کسب مجوز از ناشرین آن‌ها به فایل صوتی تبدیل و در این کتابخانه قرار خواهد گرفت.

حسینی ضمن تقدیر از همکاری‌های خوب مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش با سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در سال جاری مرکز امور بین‌الملل در زمینه تجهیز و راه‌اندازی استودیوهای تولید محتوا، تجهیزات بهداشتی مدارس، مناسب سازی مدارس الگو، تامین برخی تجهیزات هوشمند آموزشی و طرح فرزند پروری مثبت به کمک آموزش و پرورش استثنایی آمده است.

معاون وزیر با اعلام آخرین آمار برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی گفت: نوبت‌گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به بالای 99 درصد رسید و 99 درصد نوآموزان نیز سنجش شده‌اند.

وی افزود: همچنین در سال جاری 150 هزار نوآموز پیش دبستانی نیز در برنامه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مور سنجش قرار گرفتند.

معاون وزیر در پایان خواستار پیگیری تشکیل شورای تلفیقی فراگیر در سطح استان‌ها شد و گفت: در سال جاری برای 200 نفر از نیروهای شاغل در مراکز غیردولتی مشکلات ویژه یادگیری دوره های توانمند سازی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار