کسب 63 رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان پژوهش‌سراهای شهر تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران، در اختتامیه دومین دوره جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموز، معاون آموزش متوسطه از کسب 63 رتبه کشور معاون آموزش متوسطه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب 63 رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان پژوهش‌سراهای شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آیین تجلیل از دانش‌آموزان منتخب کشوری جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران برگزار شد.

صبح امروز آیین تجلیل از دانش‌آموزان منتخب کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آدری؛ معاون آموزش متوسطه، مدیران، معاونین متوسطه و مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار شد.

پانته آ دری، در این مراسم که به مرکزیت استان فارس؛ با حضور علیرضا کمریی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار شد؛ با اشاره به رشد میزان مشارکت دانش آموزان به ۸۰ هزار دانش آموز در محورهای مختلف دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی اظهار کرد: 63 رتبه کشوری توسط دانش آموزان پژوهش‌سراهای شهر تهران در این دوره از جشنواره کسب شده است و ابراز امیدواری نمود یادگیری های پژوهش محور جای خود را به امتحانات کاغذی و دانش محور بدهد.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی مراحل مدرسه ای؛منطقه ای؛استانی و کشوری برگزار شده است؛ افزود: شرایط شیوع بیماری کرونا؛ فصل متفاوتی را در همه روندها و فعالیت های آموزشی و پرورشی ما رقم زد؛ خیلی زود دریافتیم که باید از ابزارهای چندرسانه ای بهتر و بیشتر استفاه کنیم و برای استمرار جریان یادگیری از آن بهره ببریم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به غرفه پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران در بیست و دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار که به همت پژوهش سراهای دانش آموزی برپا شده بود؛ از استقبال خوب این غرفه خبر داد و گفت: یکی از اهداف این جشنواره ایجاد زمینه مشارکت و تقویت کار گروهی در دانش آموزان است.

در این مراسم از دانش آموزان برگزیده تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار