اطری: دلم نیامد تا مدال نگیرم وزنم را تغییر دهم

تهران (پانا) - عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک تاکید کرد که باوجودی که وزن زیادی کم می‌کند اما تصمیمش را برای ادامه کارش در ۵۷ کیلو گرفته و امسال هم در وزن اول رقابت خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اطری: دلم نیامد تا مدال نگیرم وزنم را تغییر دهم

به گزارش تسنیم، رضا اطری با تاکید بر اینکه وزنش را امسال هم تغییر نخواهد داد، اظهار داشت: باز هم در 57 کیلو کشتی می‌گیرم. دلم نیامد تغییر وزن دهم تا مدالم را بگیرم.

وی که کیلوهای زیادی برای سر وزن رسیدن کم می‌کند، گفت: نتوانستم با خودم کنار بیایم، نمی‌خواهم بدون مدال از این وزن بروم. امسال هم همین 57 کیلو هستم. به هرحال باید رعایت کنم، از یک هفته دیگر تمرین منظم را شروع می‌کنم.

اطری که در لیگ برتر با نتیجه مساوی از سد علیرضا سرلک گذشت، در خصوص رویارویی‌اش با نایب قهرمان وزن 57 کیلوگرم جهان تاکید کرد: اصلا تمرین نداشتم، در واقع با شرایط صفر روی تشک رفتم. بعد از المپیک با شرایط خیلی بد خودم را به لیگ رساندم، با دنده شکسته کشتی گرفتم. غروب نمی‌خواستم روی تشک بروم، اما گفتند حتما باید بگیری و مجبور شدم در فینال مبارزه کنم.

وی در مورد شکست سنگینش مقابل قهرمان روس در فینال گفت: همانطور که گفتم، مصدوم بودم. تمرین مناسب هم نداشتم. به خاطر آسیب دیدگی دنده، سه آمپول زدم تا بتوانم غروب کشتی بگیرم. اصلا نمی‌توانستم نفس بکشم. شرایطم اصلا مناسبِ مبارزه نبود. ضمن اینکه این روس، اصلا مدعی 56 کیلو نیست و به وزن پایین آمده بود. او در 61 کیلو کشتی می‌گیرد اما برای لیگ به 57 کیلوگرم آمد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2020 توکیو در خصوص اینکه آیا سر وزن قانونی هم می‌تواند سرلک را شکست دهد، تصریح کرد: من اصلا تمرین نداشتم، وضعیتم با تمرین متفاوت خواهد شد. من می‌خواهم مدال بگیرم و انگیزه‌ام بر سختی وزن کم کردن غلبه می‌کند. هر کسی مقابلم باشد می‌خواهم مبارزه کنم. قطعا در مسابقه بعدی با شرایط بدنی و تمرینی متفاوتی روی تشک می‌روم. فعلا خودم را برای حضور در قهرمان کشوری آماده می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار