حسین عباس زاده جانشین سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی شد

ارومیه (پانا) - طی حکمی از سوی فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی، حسین عباس زاده به عنوان جانشین سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
حسین عباس زاده جانشین سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان‌غربی شد

آیین معارفه جانشین بسیج فرهنگیان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون اجرایی سپاه شهدا، مسول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهداء، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای شورای معاونین اداره کل برگزار شد.

عباس زاده در مراسم به نقش بی بدیل آموزش و پرورش در برقراری اتحاد در جامعه اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به واسطه ارتباط گسترده با آحاد مردم در دولت سازی، جامعه سازی و تمدن سازی نقش ویژه‌ای دارد.امروز نقش معلمان در جبهه فرهنگی بسیار مهم و مشابه دوران دفاع مقدس است بنابراین این قشر باید ترویج ارزش های اسلامی را به دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: بیانات مقام معظم رهبری نقطه عطف حرکت آموزش و پرورش است، چرا که ایشان مسائل آموزش و پرورش را به صورت عمقی، اجرایی و دقیق مطرح کردند، بنابراین لازم است توجه ویژه ای به این بیانات داشته باشیم.
جانشین بسیج فرهنگیان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی افزود: در اصل آموزش و پرورش مدرسه و معلمان خط مقدم هستند، بنابراین اصل کار بسیج فرهنگیان هم مدرسه است و در این راستا قرار است پایگاه هایی در مدارس ایجاد کنیم.

عباس زاده گفت: آموزش و پرورش دستگاه حاج قاسم سازی است و در سال ۵۷ به مخیله ملت خطور نمی کرد که روزی شهدای بزرگ مقاومت، علمی و هسته ای، خواهند داشت و حاج قاسم دلیل روشن اثبات این آیه شریفه است که زمین به دست وارثان خواهد رسید.

در این آیین همچنین از خدمات مسوول پیشین کانون بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی، حسین عباس زاده تجلیل شد و آقایی به عنوان مسوول جدید معارفه شد و حسین عباس زاده به عنوان جانشین مسوول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی معارفه شد.
حسین عباس زاده هم اکنون رییس سازمان دانش آموزی استان نیز است و همچنین سابقه معاونت پرورشی آموزش و پرورش پیرانشهر، معاونت پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه، رییس امور تربیتی آموزش و پرورش استان، رییس ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان پیرانشهر، فرمانده پایگاه شهید رستمی، مسول کانون حضرت ولیعصر اداره کل آموزش و پرورش را در سابقه خود داراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار