معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد:

نباید بگذاریم شهدا در پیچ و خم روزگار فراموش شوند

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد در آیین یادواره لاله‌های روشن عنوان کرد زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ما نباید بگذاریم شهدا در پیچ و خم روزگار فراموش شوند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نباید بگذاریم شهدا در پیچ و خم روزگار فراموش شوند

سید قدرت موسوی ارشد در آیین افتتاحیه سومین دوره جشنواره لاله های روشن که با شعار «چهل هزار دانش آموز و فرهنگی شهید در چهل هزار مدرسه » و با حضور مسئولان در دبیرستان دخترانه معارف شهید مطهری شهرستان بویراحمد برگزار شد با اشاره به آیه (( ان الذین قتلوا فی سبیل الله لن یضلوا ابدا)) اظهار کرد: هدف از این طرح ملی تقویت فرهنگ شهادت و ایثار است.

وی با بیان اینکه در ۲۴۴ مدرسه این شهرستان یادواره لاله های روشن برگزار می شود گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ما نباید بگذاریم شهدا در پیچ و خم روزگار فراموش شوند وظیفه ما مسولان و معلمان این است که این ارزشها را به نسلهای جدید انتقال دهیم.

موسوی ارشد افزود: اگر دانش آموز سهام خیام و فهمیده ها در سنگر نظامی از دین و هویت ما دفاع نمودند و جان شیرین خود را نثار میهن نمودند وظیفه نسل جدید پاسداری از آن خونها و اعتلای کشور از مسیر توسعه علمی و مبارزه با ناتوی فرهنگی استبه قول مولوی:«قد رجعنا من جهاد اصغریم / با بتی اندر جهاد اکبریم»

گفتنی در پایان این برنامه با اهدای هدیه ای از خانواده شهید محمدی، شهید شاخص دبیرستان معارف یاسوج تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار