درد و دل‌های عجیب سرمربی فجر: آنقدر به داور فشار آوردند که پنالتی ما را نگرفت

تهران (پانا) - سرمربی فجرسپاسی گفت متاسفانه در شیراز نیز هیچ کس از تیم ما حمایت نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
درد و دل‌های عجیب سرمربی فجر: آنقدر به داور فشار آوردند که پنالتی ما را نگرفت

به گزارش ایلنا، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی خوبی برابر آلومینیوم به نمایش گذاشتیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی برابر این تیم ایجاد کردیم اما متاسفانه خوب عمل نکردیم. گلی هم که دریافت کردیم روی یک اشتباه بچه‌گانه رخ داد. البته باید یادآور شوم زمانی که گل را دریافت کردیم ۱۰ نفره بودیم و این موضوع نیز نقش مهمی داشت.

وی در مورد تقابل با آلومینیوم در جام حذفی نیز اظهارداشت: ما باید از اشتباهات خود به خوبی درس بگیریم. ان‌شاالله با ایجاد چند تغییر در ترکیب تیم به دنبال این هستیم تا در جام حذفی برابر آلومینیوم نتیجه بگیریم و این شکست را جبران کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص بازی با فولاد و حواشی که برای این تیم ایجاد شد بیان کرد: حواشی که در بازی با فولاد برای ما ایجاد کردند اصلا جالب نبود. اگر زمین حافظیه برای فولادی‌ها مساعد نبود برای ما نیز همین گونه بود. آنها چند بازیکن بلند قد داشتند که به همین خاطر رو به بازی مستقیم آورده بودند و سانتر می‌کردند. ولی ما تیمی هستیم که روی زمین بازی می‌کنیم و همه این موضوع را تا بدین جای فصل دیده‌اند پس ما به زمین هموار بیشتر از هر تیمی احتیاج داریم. به گواه کارشناسان در همین بازی برای ما دو پنالتی نگرفتن. دیگر همه یاد گرفتند آنقدر به داور فشار آوردند و پشت داور حرف زدند که داور به آنها لطف کرد و پنالتی‌های ما را نگرفت.

وی افزود: از اول لیگ تا الان ۶ امتیاز را از ما گرفتند و اگر عدالت رعایت می‌شد حق فجر را می دادند ما در شرایط بهتری حضور داشتیم. در بازی با استقلال، نساجی، فولاد و گل گهر متاسفانه به راحتی حق ما را خوردند و فجر واقعا همیشه مظلوم بوده است.

کلانتری در مورد تقابل با مس رفسنجان بیان کرد: همه تیم‌های حاضر در لیگ تیم‌های خوبی هستند و هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد. مس رفسنجان نیز در شرایط خوبی قرار دارد و نتایج خوبی گرفته است به طور حتم ما در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص شرایط این تیم بعد از ۹ بازی در مسابقات لیگ برتر بیان کرد: بعد از ۹ بازی خوشبختانه من از عملکرد بازیکنان راضی هستم هر چند ما باید اکنون نزدیک ۱۴ تا ۱۵ امتیاز کسب کرده باشیم اما متاسفانه اینگونه نشد. ما بدون اینکه کسی بخواهد به ما کمکی کرده باشد بدون ایجاد حواشی بدون اینکه در نشست‌های خبری بخواهیم لمپن بازی در بیاوریم و کسی را تحت تاثیر قرار دهیم و به اسم حرفه‌گری آن را غالب کنیم نتیجه گرفتیم اما متاسفانه حق فجر را به راحتی خوردند.

وی در مورد تقویت فجرسپاسی در نیم فصل دوم گفت: با توجه به شرایط و مصدومیت بازیکنان در بعضی از پست‌ها احتیاج داریم که تقویت شویم و استفاده از برخی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی شرایط را برای ما سخت کرده است. به عنوان مثال در خط حمله نیاز به تقویت داریم هرچند ما پول آنچنانی نداریم که بتوانیم دست روی هر بازیکن گذاشتیم آن را به خدمت بگیریم. سعی میکنیم اگر بازیکنی بخواهد سرباز بشود را به تیم اضافه کنیم.

کلانتری در پایان افزود: متاسفانه در استان انصاف وجود ندارد و فشار بی خودی روی فجر است. مدیران و مسئولینی که می‌توانند کاری برای این تیم بکنند متاسفانه نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه چوب لای چرخ ما می‌کنند. تیمی که بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمده است یک زمین مناسب ندارد تا بتواند بازی کند و از فراهم کردن کوچکترین امکانات دریغ می‌کنند. اما حتی اجازه نداریم یک جلسه در زمین حافظیه تمرین کنیم چون زمین خراب می‌شود.اما ما با همین بضاعت و همین مجموعه ای که در اختیار داریم و با حمایت هوادارانی که سفت و سخت پشت تیم هستند و به خوبی می‌دانند این تیم در چه شرایطی دارد نتیجه می‌گیرد و چقدر ظلم به این تیم شده است به سمت جلو حرکت می‌کنیم تا به اهداف مدنظر خود برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار