فولادوند: یکی از مهمترین کارکرد آموزش و پرورش، تربیت انسان‌های پایبند به مبانی اخلاقی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت یکی از مهمترین کارکردهای آموزش و پرورش، تربیت و پرورش انسان‌های پایبند به مبانی اخلاق، ارزش‌ها و دارای فضایل اخلاقی است.

کد مطلب: ۱۲۳۹۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: یکی از مهمترین کارکرد آموزش و پرورش، تربیت انسان‌های پایبند به مبانی اخلاقی است

عبدالرضا فولادوند در مراسم نمادین آیین افتتاحیه سومین دوره طرح ملی لاله‌های روشن یادواره شهدای دانش‌‌آموز و فرهنگی با عنوان (40 هزار یادواره، 40 هزار شهید، 40 هزار مدرسه) که صبح امروز در هنرستان فنی شهید رجایی منطقه 18 برگزار شد از تلاش‌های علیرضا کاظمی در دوران سرپرستی وزارت آموزش و پرورش تشکر کرد و گفت: آموزش و پرورش کارکردهای مختلفی دارد یکی از مهمترین این کارکردها پرورش انسان‌های پایبند به مبانی اخلاق، ارزش‌ها و دارای فضایل اخلاقی است.

وی افزود: شهدا به عنوان الگوی ما در جامعه هستند این افراد احساس مسئولیت کردند و در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و سرزمین خود در عرصه هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از آن وارد جنگ شدند که پیروزی را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: ما به عنوان وارثان شهدا باید به این موضوع توجه کنیم که رهروان شهدا هستیم و باید تلاش کنیم راه آنان را ادامه دهیم ادامه راه شهدا به نوعی انجام وظیفه است.

فولادوند بیان کرد باید سعی کنیم در تمام مراحل و جریان‌ها حضور قوی داشته تا بتوانیم سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری نیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار