شور و نشاط معنوی همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز در پیشوا

پیشوا (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت شور و نشاط معنوی در هفته قرآن، عترت و نماز با اجرای برنامه‌های متنوع در شهرستان پیشوا ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شور و نشاط معنوی همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز در  پیشوا

مهدی ارگی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا، ضمن گرامیداشت فرا‌ رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این مناسبت پرداخت و هدف از اجرای این فعالیت‌ها را توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآنی، آشنایی با سیره و آموزه‌های اهل بیت علیهم السلام و فرهنگ اقامه نماز و همچنین زمینه‌سازی انس بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با قرآن، عترت و نماز عنوان کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش پیشوا برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان را یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته دانست و گفت: زمینه‌سازی جهت شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان با انگیزه مصونیت‌بخشی جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بهره‌گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام و فراگیری احکام دینی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی ادامه داد: تقدیر از خیرین قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، با حضور قاریان برجسته به صورت حضوری و مجازی، برگزاری گفتمان‌های دینی و پاسخ به شبهات اعتقادی دانش آموزان، تهیه فیلم‌های کوتاه آموزش تقلید و آشنایی با مراجع تقلید، تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده قرآنی و حضور پرشکوه دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز است.

۲۰ الی ۲۶ آذر ماه با عنوان هفته گرامی‌داشت قرآن، عترت و نماز نامگذاری شده که با توجه به‌ روزشمار، فرصت بسیار مناسبی جهت ترویج و توسعه فرهنگ غنی اسلام است.

خبرنگاردانش‌آموز: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار