فوت معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی پیش بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فوت معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

سید حمدالله خواهش نیک، خبرنگار باسابقه، گزارشگر و مجری تلویزیون و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در شهر مشهد دچار عارضه قلبی شده و آسمانی شد.

خواهش نیک متولد ۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی بود؛ سه فرزند به نام‌های علی، عرفان و احسان دارد.

وی در گفت و گویی عنوان کرده بود: از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشتم و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کردم، دوران ابتدایی در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراندم.

پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شدم و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کردم از تربیت معلم در سال ۷۰ با استاد روحی در خبر جنوب شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کردم و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری ایرنا کار کردم و پس از آن وارد صدا و سیما شدم.

زنده یاد خواهش نیک از فرهنیگان مردمی و محبوب استان بوده که همواره برای حل مشکلات مردم پیش قدم بوده و از محبوبیت خاصی بین فرهنگیان و مردم برخوردار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار