نگاهی به دیدارهای اولین روز از هفته نهم لیگ برتر ایران

تئوری‌های فرهاد برای فرار از بحران

تهران (پانا) - در روز اول از هفته نهم لیگ برتر 3 بازی برگزار خواهد شد که در آنها 3 تیم مدعی قهرمانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تئوری‌های فرهاد برای فرار از بحران

نهمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری 3 بازی در شهرهای تهران و اصفهان آغاز خواهد شد تا سه مدعی قهرمانی در لیگ برتر روبروی حریفان خود قرار بگیرند. بازی‌های امروز به صورت همزمان و از ساعت 16 در دو ورزشگاه دستگردی و نقش جهان آغاز خواهد شد و سپس از ساعت 18 پرونده دیدارهای اولین روز از هفته نهم در ورزشگاه آزادی بسته می‌شود.

بحران پشت در خانه استقلال

در یکی از بازی‌ها، استقلال تهران که در 5 بازی آخر خود با تساوی زمین را ترک کرده است، به ورزشگاه دستگردی در شهرک اکباتان خواهد رفت تا به مصاف شاگردان سید مجتبی حسینی در تیم پیکان تهران برود، دیداری که برای استقلالی‌ها بسیار مهم است و آنها بدنبال این هستند که پیش از دیدار حساس مقابل سپاهان به اوضاع و احوال بد خود پایان دهند. البته نباید فراموش کرد که اوضاع پیکان تهران هم بهتر از استقلال نیست و این تیم در چهار هفته آخر لیگ برتر بدون برد زمین را ترک کرده است.

تنها خودروساز این فصل لیگ برتر که فصل گذشته توانست در بازی برگشت استقلال در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل متوقف کند، 12 سال است نتوانسته استقلال را شکست دهد و حالا بدنبال این است که هم به روند باخت‌های متوالی خانگی خود بعد از دو شکست یک بر صفر مقابل گل گهر سیرجان و فجر سپاسی شیراز پایان دهد و هم اینکه با طلسم‌شکنی 15امتیازی شد و جای استقلال 14 امتیازی را بگیرد

کهکشانی‌ها باخت را فراموش می‌کنند؟

در دومین بازی امروز و از ساعت 16، سپاهان اصفهان که بدون شک تیم کهکشانی و گران قیمت این فصل لیگ برتر است، برای فراموش کردن شکست سنگین 4 بر 2 هفته گذشته مقابل گل گهر سیرجان، از صنعت نفت آبادان میزبانی خواهد کرد تا همچنان به کورس جذاب حضور در صدر جدول با گل گهر، آلومینیوم و پرسپولیس ادامه دهند.

شاگردان محرم نویدکیا امروز از تیمی میزبانی خواهند کرد که در 3 بازی آخر آنها را شکست داده‌اند و در 4 بازی آخر لیگ برتری، تیم علیرضا منصوریان بدون برد زمین را ترک کرده است. البته شاید منصوریان چندان بدش نیاید که سپاهان را هم مانند استقلال در خانه‌اش متوقف کند.

پرسپولیس بدنبال صدرنشینی

اما در آخرین بازی امروز، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی که آرام آرام شرایط خوبی پیدا کرده و در 5 بازی آخر خود بدون باخت از زمین خارج شده و در 3 بازی آخر گل نخورده است، برای اولین بار در تاریخ روبروی هوادار تهران قرار خواهد گرفت، تیمی که اولین تجربه حضور در لیگ برتر را سپری می‌کند و با رضا عنایتی دنبال این است که بتواند دست به کاری بزرگ زده و تیم باتجربه یحیی گل محمدی را شکست دهد.

نباید فراموش کرد که هوادار در این بازی داریوش شجاعیان و محمد قاضی دو بازیکن باتجربه خود را در اختیاز ندارد و برای پایان دادن به روند ناکامی‌های خارج از خانه کار سختی پیش‌روی این تیم خواهد بود. هوادار تمام بازی‌های خانگی این فصل را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشته و در مقابل پرسپولیس این فصل در ورزشگاه آزادی باخت نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار