آموزش مربیان تشکیلات پیشتازان توسط سفیران بازمهندسی در ناحیه یک شهرری انجام شد

شهرری (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی از آموزش مربیان تشکیلات مدارس در همه مقاطع توسط مربیانی که در استان آموزش دیده‌اند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مربیان  تشکیلات پیشتازان توسط سفیران بازمهندسی در ناحیه یک شهرری انجام شد

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری ضمن اشاره به تغییر و تحولات در تشکیلات پیشتازان، در گفتگو با پانا اظهار کرد: به دلیل تغییر و تحولاتی که در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی رخ داد، ضرورت داده شد تا در استان و مناطق جلسات آموزشی گذاشته شود.

مسئول سازمان دانش آموزی بیان کرد: این آموزش‌ها به صورت حضوری و با تولید محتوا و نمادها و علائم تشکیلاتی به صورت عملی با موضوعات آموزش ساختار تشکیلاتی اعضای پیشتاز، شرح وظایف اعضا، نشان های دوره ای، تعلیماتی، شناسایی، شایستگی و رتبه ای مدال های افتخار پیشتازان، ساختار تشکیلاتی مربیان و مدرسان، فضیلت های تشکیلات و کمیته های فنی به مربیان انتقال داده شد.

او در ادامه گفت: آموزش‌ها در حال انجام است و در ناحیه یک ری جلسات برای دوره‌های اول متوسطه، دوم متوسطه و مقطع ابتدایی توسط سفیران باز مهندسی سند تحول تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، به صورت مرحله به مرحله برگزار شده است و به مرحله پایانی رسیده است. برای آموزش‌های بیشتر که به صورت پیشرفته هستند نیز دوره‌هایی برگزار خواهد شد; امید است با سیاست های اجرایی نگاه دقیقی بر روند عملیاتی شدن بایدها و نبایدها و برنامه های اجرایی در رسیدن به اهداف هر یک از فعالیت های سازمان در مسیر حرکت داشته باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار