محمدرضا گرایی: اگر مرد یخی انتخاب مردم باشد، من هم دوست دارم

تهران (پانا) - قهرمان ایرانی کشتی فرنگی جهان به کسب عنوان مرد یخی توسط اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدرضا گرایی: اگر مرد یخی انتخاب مردم باشد، من هم دوست دارم

محمدرضا گرایی قهرمان کشتی المپیک و قهرمان کشتی مسابقات جهانی نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این باره گفت: در سال 2021 تنها فرنگی کاری بودم که هم در المپیک 2022 و هم در مسابقا جهانی نروژ شرکت کردم و مدال طلا گرفتم. به همین دلیل اتحادیه جهانی این انتخاب را داشته است. خدا را شاکرم که این نتیجه را توانستم کسب کرده و به این مهم دست پیدا کنم .

قهرمان وزن 67 کیلوگرم المپیک توکیو در ادامه گفت: در وزنی که من شرکت کرده بودم یکی از سخت ترین وزن ها بود و 7 قهرمان جهان در آن حضور داشتند و شانس همه قهرمان ها برای گردن آویز طلا زیاد بود اما من به لطف خدا توانستم به این مدال دست پیدا کنم .

محمدرضا گرایی در خصوص توقعات مردم از وی بعد از دریافت این عناوین گفت: مردم از کشتی که ورزش اول کشور است انتظار زیادی دارند و و انشالله که با دعای خیر آنها همیشه مدال آوری داشته باشم . اردوها شروع خواهد شد و من هم نقاط قوت و ضعف خود را بررسی می کنم و برای مسابقات جهانی 2022 و المپیک 2024 به مرز آمادگی کامل خواهم رسید.

وی در خصوص عنوان مرد یخی گفت: مردم همیشه به من لطف داشته اند و این لقب را اتحادیه جهانی به صورت رسمی برای من اعلام کرده و شاید به خاطر خونسردی که در چهره ام است به این لقب معروف شده ام و هر جور که مردم صلاح بدانند من هم قبول داشته، و هر لقبی که آنها برای من بگذارند دوست دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار