واکنش عضو هیات رئیسه مجلس به آشفتگی بازار ارز

تهران (پانا) - نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به آشفتگی بازار علیرغم افزایش ورود ارز به کشور گفت عواملی به دنبال گروگانگیری معیشت مردم برای فشار به تیم مذاکره‌کننده هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عضو هیات رئیسه مجلس به آشفتگی بازار ارز

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز چهارشنبه 17 آذر مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود فریبکاری، بدعهدی و دورویی را از صفات و در ذات آمریکایی‌ها دانست و گفت: از زمان مذاکرات، تحریم‌ افراد جدید معنایی جز عدم اراده طرف مقابل در جریان مذاکرات ندارد که باعث آشفتگی شده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیانیه انگلیسی‌ها را در این راستا دانست و افزود: نتیجه بخش اول مذاکرات نشان می‌دهد هنوز طرف مقابل دستور خاصی برای میز مذاکره نداشته و تابع صد درصد آمریکایی‌ها است که باید اروپایی‌ها ریل خود را عوض کنند.

سلیمی در ادامه با اشاره به آشفتگی بازار ارز علیرغم افزایش ورود ارز به کشور عنوان کرد: این موضوع نشان می‌دهد عواملی به دنبال گروگانگیری معیشت مردم برای فشار به تیم مذاکره‌کننده هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت، قوه قضائیه و کسانی که مسئول اقدام در این موضوع هستند نسبت به این موضوعات توجه بیشتری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار