نصب بیش از ۴ هزار و ۵٠٠ علمک گاز در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از نصب ۴ هزار و ۵۲۶ انشعاب گاز تا پایان آبان‌ماه امسال در سطح این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نصب بیش از ۴ هزار و ۵٠٠ علمک گاز در استان اردبیل

سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به میزان بیش از ۲۰۴ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی استان اضافه شده است که با این وجود میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون به بیش از ۱۰ هزار و ۲۹۲ کیلومتر رسیده و تعداد ۴ هزار و ۵۲۶ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده است.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و ۴۰ علمک در شهر‌ها و ٣ هزار و ۴۸۶ انشعاب گاز طبیعی در روستا‌ها نصب شده، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمک‌های نصب شده در هشت ماهه ابتدایی سال‌جاری به ۲۵۱ هزار و ۵۵۱ انشعاب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان عملکرد شرکت گاز استان را در ٨ ماهه نخست سال‌جاری در حوزه جذب مشترک نیز گفت: در ٨ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰ هزار و ۵۵۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۲۱ هزار ۳۹۹ مشترک رسیده است.

اسماعیلی، روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و ۴۲۷ روستا برشمرد و جمعیّت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان را ۱۰۰ درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی را بیش از ۹۶ درصد عنوان کرد و افزود: استان اردبیل دارای ۲۹ شهر است که تمامی ساکنین شهر‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی در رابطه با ارائه خدمات غیرحضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود و کلیه شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد کردن کد اشتراک به خدمات ارائه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، افزود: از کلیه همشهریان و مشترکان شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار