سومین کارگاه آموزشی مهارت‌افزایی تولید محتوای الکترونیکی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سومین کارگاه آموزشی مهارت‌افزایی تولید محتوای الکترونیکی به صورت وبیناری با موضوع تولید و ویرایش رسانه ویدئویی و با حضور معلمان سراسر کشور امروز ۱۶ آذرماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سومین کارگاه آموزشی مهارت‌افزایی تولید محتوای الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، این نشست امروز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵، با حضور مدیران استانی جشنواره تولید محتوا و معلمان سراسر کشور برگزار می‌شود.

زینت اسدی، مدیر برنامه‌ریزی و اجرای کارگاه‌های آموزشی در دهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با اعلام این خبر گفت: «در راستای دائمی شدن دبیرخانه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی و در جهت توانمندسازی بنیه علمی و آموزشی معلمان، برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت افزایی با محوریت تولید محتوای الکترونیکی در سطح مقدماتی و پیشرفته در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به همین منظور تاکنون دو نشست از این کارگاه با موضوع تولید و ویرایش محتوای تصویری با مشارکت معلمان منتخب استان‌ها به شکل وبیناری و با حضور حدود ۱۰۰ نفر از کادر آموزشی مدارس و مدیران استانی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برگزار شده است. در سومین نشست نیز مدرس دوره محمد نیک‌افروز به موضوع «تولید و ویرایش فایل ویدئویی» خواهد پرداخت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار