لیگ قهرمانان اروپا؛ وداع زودهنگام طارمی با جام

تهران (پانا) - پورتو با قبول شکست در ورزشگاه خانگی از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ وداع زودهنگام طارمی با جام

اولین شب از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 بازی در 4 گروه به پایان رسید.

ابتدا در گروه A، که پیش از این تکلیف دو تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شده بود، لایپزیش برای صعود به لیگ اروپا دست به کاری بزرگ زد و منچسترسیتی را 2 بر یک شکست داد تا 7 امتیازی شده و به رده سوم جدول برسد.

در بازی همزمان،پاری سن ژرمن در روز دبل لیونل مسی و ام‌باپه مقابل کلوب بروژ بلژیک به برتری 4 بر یک دست یافت اما باز هم به عنوان تیم دوم صعود کرد. بدین ترتیب از این گروه تیم‌های منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به مرحله حذفی رسیدند و لایپزیش هم راهی لیگ اروپا شد.

از گروه B که پیچیده‌ترین گروه بود، پورتو در شبی که مهدی طارمی را در ترکیب داشت به امید گرفتن تنها یک تساوی از اتلتیکو مادرید میزبانی کرد اما اسیر ضد حملات این تیم شد و در شبی تلخ تن به شکست 3 بر یک داد.

در دیگر بازی این گروه، اتفاق تلخ دیگری رخ داد و لیورپول که پیش از این صعودش به مرحله حذفی قطعی شده بود، در سن سیرو مقابل آ.ث.میلان به پیروزی 2 بر یک رسید. با این نتایج از این گروه لیورپول و اتلتیکو مادرید به مرحله حذفی راه یافتند و پورتو به لیگ اروپا رفت.

در گروه C، تیم از پیش صعود کرده آژاکس مقابل اسپورتینگ لیسبون به پیروزی 4 بر 2 رسید و بورسیا دورتموند در خانه جشنواره گل راه انداخت و با نتیجه سنگین 5 بر صفر بشیکتاش را شکست داد اما نتوانست به مرحله حذفی برسد. از این گروه اسپورتینگ همراه با آژاکس به مرحله حذفی رسید و دورتموند راهی لیگ اروپا شد.

اما از گروه D، رئال مادرید با گل‌های کروس و آسنسیو تیم ده نفره اینتر میلان را شکست داد و جشن صدرنشینی گرفت. دیدار تشریفاتی شاختار دونتسک و شریف مولداوی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. از این گروه رئال مادرید و اینتر به مرحله حذفی رسیدند و شریف به لیگ اروپا رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار