استان گیلان عنوان برتر همیار مشاور کشور را کسب کرد

رشت (پانا) - بر اساس ارزیابی صورت گرفته از گزارش فعالیت‌های استان‌ها، تشکل دانش‌آموزی همیار مشاور استان گیلان عنوان برتر کشوری را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
استان گیلان عنوان برتر همیار مشاور کشور را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، بر اساس ارزیابی صورت گرفته از گزارش فعالیت های استان های سراسر کشور در سال تحصیلی 1400-1399 توسط دبیرخانه کشوری همیار مشاور مستقر در استان گیلان تشکل دانش آموزی همیار مشاور استان گیلان عنوان برتر کشوری را از آن خود کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ توسط دانش آموزان عضو، مشاوران مدارس و همکاران ستادی حوزه مشاوره گفت: این برنامه یک طرح عملی با اعتقاد به توانمندسازی دانش آموزان برای مشارکت در گسترش خدمات مشاوره رشدی با تاکید بر توانمندسازی، نیازها و نقاط مثبت نگاه به آینده به منظور ارتقاء سلامت روان در مدرسه و جامعه است.

جمیل عباسی غریب همچنین اضافه کرد: در برنامه همیار مشاور تلاش می شود تا زمینه رشد، سازگاری، سهیم شدن دانش آموزان در تجارب یکدیگر برای ایجاد و استمرار نیرویی برای مقابله و رفع موانع فراهم آید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان در ادامه به بخشی از اهداف همیار مشاور اشاره کرد.

فراهم آوردن امکان مشارکت دانش آموزان داوطلب و علاقمند برای همیاری و راهنمایی سایر دانش آموزان، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و حمایت اجتماعی در همیاران، رشد توانمندی ها و فضیلت های اخلاقی و منشی در همیاران، افزایس حس همدلی و درک متقابل میان همیاران و سایر دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با خدمات راهنمایی و خدمات حمایتی توسط همیاران،کمک به ایجاد انگیزش مثبت، اعتماد در دانش آموزان جهت استفاده از خدمات و راهنمایی و مراجعه به مشاور.

عباسی غریب در پایان با تقدیر مجدد از دست‌اندرکاران این برنامه، بویژه همکاران حوزه مشاوره استان و کارشناسان مشاوره شهرستان‌ها، مناطق، مشاوران مدارس و دانش آموزان عضو، خواستار تداوم این موفقیت در سال‌های آتی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار