بازی‌های پاراآسیایی جوانان؛ ایران بر عربستان و بحرین غلبه کرد

تهران (پانا) - دومین روز از بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین با رقابت ورزشکاران ایران در چهار رشته بسکتبال باویلچر، گلبال پسران، پارابدمینتون و بوچیا پیگیری شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های پاراآسیایی جوانان؛ ایران بر عربستان و بحرین غلبه کرد

به گزارش کمیته ملی پارالمپیک، در دومین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان که در منامه در حال برگزاری است، ملی‌پوشان ایران در رشته‌های گلبال، بسکتبال با ویلچر، بدمینتون و بوچیا به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم گلبال پسران در نخستین بازی خود برابر عربستان به میدان رفت و این تیم را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد.

همچنین تیم ملی بسکتبال با ویلچر برابر بحرین ۵۱ بر ۳۴ پیروز شد و به سومین برد خود در این بازی‌ها رسید.

تیم ایران در اولین و دومین دیدار خود برابر تیم‌های فیلیپین و اردن به پیروزی دست یافته بود.

در رشته بوچیا نیز تیم ایران در کلاس‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفت که حاصل تلاش آنها ۳ برد و ۳ شکست بود. علیرضا صفری پرچمدار کاروان ایران در کلاس BC۴ با نتیجه ۱۵ بر صفر حریف بحرینی را مغلوب کرد، مرتضی رباط جزی در کلاس BC۲ برابر بازیکنی از عربستان ۱۴ بر صفر به پیروزی رسید، فاطمه خیرخواه در کلاس BC۳ با نتیجه ۱۷ بر صفر به نماینده تایلند باخت، محمدمهدی برجی در کلاس BC۱ با نتیجه ۳ بر ۳ برابر حریف تایلندی شکست خورد، برهان کوهکن در کلاس BC۱ با نتیجه ۵ بر صفر به نماینده تایلند باخت و هلیا حاجی آبادی در کلاس BC۱ برابر مالزی ۷ بر ۶ پیروز شد.

در رشته بدمینتون؛ محمدرضا دارابی، مهدی موسویان در بخش پسران و شادی جهان‌پناه و ثنا باقری در بخش دختران نمایندگان ایران بودند که در کلاس SU۵ در گروه ۴ تیمی (هند، فیلیپین، چین‌تایپه و ایران) برابر جوزف بلگا از فیلپین به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر یک و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۸ در گیم‌های اول و سوم موفق به شکست حریف شد. بلگا نیز تنها در گیم دوم موفق به کسب امتیاز ۲۱ بر ۹ شد.

در بازی همزمان نیز مهدی موسویان دومین نماینده ایران در کلاس SL۴ در گروه سه تیمی (تایلند، ایران و هند) برابر حریفی از تایلند با نتیجه ۲ بر صفر و با امتیازهای۲۱ بر ۷ و ۲۱ بر ۱۳ شکست خورد.

در بخش دختران نیز شادی جهان‌پناه در کلاس SL۳ در گروه ۴ تیمی(هند، تاجیکستان، امارات و ایران) برابر حریفی از امارات به میدان رفت و در دو گیم متوالی و با نتیجه۲۱ بر ۳ و ۲۱ بر ۲ به پیروزی رسید.

ثنا باقری آخرین نماینده ایران در اولین روز از این بازیها در کلاس SL۴ در گروه ۴ تیمی (هند، اندونزی، ژاپن، ایران) برابر حریفی از هند با نتیجه ۲ بر صفر و با کسب امتیازات ۲۱ بر ۶ و ۲۱ بر ۱۶ شکست خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار